El Pistolero schreef: ↑19 jun 2022 16:22 Boomers, dat zijn toch de mensen die samen met de gasbel in Slochteren ervoor gezorgd hebben dat wij hier in welvaart leven?
Wielrenners in de Media (Geenstijl)
- Marcopfiets
- Forum-lid
Nou verbieden dan maar. Dat is een oplossing voor ieder probleem. :p
- Marcopfiets
- Forum-lid
Trollende boeren heb ik op ignore staan.Enzzo, die momenteel op je negeerlijst staat, heeft dit bericht geschreven.
Dit bericht weergeven.
Nou, ik denk nog wel een groepje boven die jeugd ook. Het is op het forum toch al een aantal keer voorbij gekomen en dat waren niet allemaal 15 jarigen. Ik zou er maar 25 bij op tellen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hahaha. Ik ben alles behalve boer hoor. En gelukkig maar in het huidige klimaat….Marcopfiets schreef: ↑19 jun 2022 17:09Trollende boeren heb ik op ignore staan.Enzzo, die momenteel op je negeerlijst staat, heeft dit bericht geschreven.
Dit bericht weergeven.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Hmm, er staat mij iets van bij dat je een truffelfarm of is dat een varkensstal hebt.Enzzo schreef: ↑19 jun 2022 17:56Hahaha. Ik ben alles behalve boer hoor. En gelukkig maar in het huidige klimaat….Marcopfiets schreef: ↑19 jun 2022 17:09Trollende boeren heb ik op ignore staan.Enzzo, die momenteel op je negeerlijst staat, heeft dit bericht geschreven.
Dit bericht weergeven.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Wat zakt het niveau van sommige forumleden toch erg laag. Is dat nu echt allemaal nodig? Het is "maar" een forum, waar we een beetje van mening verschillen. Maar men gooit hier met bloemetjes naar elkaar, maar is men die vergeten uit de pot te halen ...