Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Aangezien hij bij DQA is dat voor sommigen al genoeg om er meer achter te zoeken. Voor de anderen is de link met een slechte bidonhouder misschien meer voor de hand liggend.
Remco Evenepoel
O.a. omdat je met klassementen relatief erg veel punten krijgt. Dus GC in Noorwegen, Algarve en Valencia.
En die ruil je zonder na te denken in voor overwinning in Gent-Wevelgem of De Omloop om maar wat te noemen.
Of voor een overwinning in Luik-Bastenaken-Luik, of nee wacht ...litespeed schreef: ↑24 jun 2022 12:20O.a. omdat je met klassementen relatief erg veel punten krijgt. Dus GC in Noorwegen, Algarve en Valencia.
En die ruil je zonder na te denken in voor overwinning in Gent-Wevelgem of De Omloop om maar wat te noemen.
Zo vroeg in koers, lijkt me echt een slechte bidonhouder. Is ook niet de eerste keer dat hij dat meemaakt, als ik het me goed herinner. Als ze wat willen verstoppen, dan verwacht je toch dat die bidon eerder half koers ofzo verloren gaat in plaats van in een beginfase?
- Enzzo
- Forum-lid HC
Het was dan ook een super hobbelig parcours, typisch Vlaams wegdek
Maar er zijn toch mensen die achter elke boom een beer zien staan hè Wat zou je inshemelsnaam in een bidon moeten verbergen dat je hem na een kilometer al moet dumpen?!
Bovendien: bij de dopingcontrole is je urine dan zo ongelofelijk geconcentreerd, diep donker geel, dat alleen maar nadeel ondervindt van niet kunnen drinken onderweg.
Maar er zijn toch mensen die achter elke boom een beer zien staan hè Wat zou je inshemelsnaam in een bidon moeten verbergen dat je hem na een kilometer al moet dumpen?!
Bovendien: bij de dopingcontrole is je urine dan zo ongelofelijk geconcentreerd, diep donker geel, dat alleen maar nadeel ondervindt van niet kunnen drinken onderweg.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- The RowingCyclist
- Forum-lid
Even wat olie op het vuur hoor, want het wordt hier wat gezapig
Het gaat de goede kant op met Remco Evenepoel: óp, maar ook naast de fiets
Het gaat de goede kant op met Remco Evenepoel: óp, maar ook naast de fiets
Het is wel vermakelijk hoe een grappige opmerking van "El Pistolero" alweer een hele pagina's discussie oplevert van mensen die er heel serieus op ingaan.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik denk dat Timo er toch niet ver naast zat hoor. Misschien had een smiley geholpen maar ik vond het pure humor!
En trapte er ook in
En trapte er ook in
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Kwestie van bewijsmateriaal wegwerken is dit wel de overtreffende trap
https://sporza.be/nl/2021/09/26/mathieu ... egen-vuil/
https://sporza.be/nl/2021/09/26/mathieu ... egen-vuil/