Remco Evenepoel
Dat was zeker in het nadeel van Vanmarcke. Dat heb je natuurlijk als ploegen als Lotto, DQA en Alpecin met een grote delegatie aan de start komen. Dan sta je als enkeling bijna machteloos. Dat was in Nederland de voorbije dagen niet anders. Ook daar had JVM de overmacht. Al moeten de renners het nog altijd afmaken.
Als de afkeer visceraal is zal ook dat niet helpen.
Voor sommige mensen kan je niet goed doen, best dat ook niet te proberen dan en misschien is het wel leuk dat je die dan ook nog weleens wat provoceert wat tot hilarische reacties van die forumridders leidt.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik vond die versnelling van Evenepoel toch wel heel indrukwekkend hoor! Eigenlijk jammer dat hij net niet weg kwam.
Maar hij probeert het in elk geval wel nadat hij eerder in de verkeerde waaier zat. Niets dan respect!
Maar hij probeert het in elk geval wel nadat hij eerder in de verkeerde waaier zat. Niets dan respect!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
Wat Remco betreft zijn het voor mij geen onderbuikgevoelens maar het totale plaatje. Zie mijn eerdere reactie, het is een irritant, arrogant, overschat kut ventje.
@enzzo; indrukwekkend, respect pffff doe even normaal man.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
De Remco afficionado’s zijn irritanter dan Remco zelf.El Pistolero schreef: ↑27 jun 2022 01:55Wat Remco betreft zijn het voor mij geen onderbuikgevoelens maar het totale plaatje. Zie mijn eerdere reactie, het is een irritant, arrogant, overschat kut ventje.
Niet zijken maar reiden !
El Pistolero schreef: ↑27 jun 2022 01:55
Wat Remco betreft zijn het voor mij geen onderbuikgevoelens maar het totale plaatje. Zie mijn eerdere reactie, het is een irritant, arrogant, overschat kut ventje.
Je hebt je eigen bijdragen omtrent dit onderwerp zonder waarde gemaakt door je eerdere bijdrage:
Remcootje krijgt op dit forum veel aandacht omdat hier Belgen actief zijn. Ik vind het maar een irritant, arrogant, overschat kut ventje. Af en toe kom ik hier een beetje trollen, gewoon omdat het kan.