Tour de France 2022
Alle weer-apps en weermannen zaten er volledig naast. Mag ook wel eens gezegd worden. Het gaat mij veel te ver om Lampaert een lucky winner te noemen (Fiedoo komt er maar in...) maar ik gun het die ploeg gewoon niet. Patlev natuurlijk weer zijn gelijk halen op Twitter....
Eigenlijk is Lampaert wel degelijk een lucky winner. Bij het tijdrijden nationaal podiumkandidaat, internationaal vooral subtopper. Zonder het weervoordeel zie ik dit niet gebeuren.
Laatst gewijzigd door lugosi op 01 jul 2022 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ach ja het was gewoon een loterij. Maar mooie reactie van van Aert voor Lapmpeart!
Ik denk dat overall gezien Pogacar en VDP goeie zaken doen. VDP voor kans op geel in de volgende ritten, Pogacar omdat hij gewoon alsof het niets kost even de beste is van de klassementsmannen.
Ik denk dat overall gezien Pogacar en VDP goeie zaken doen. VDP voor kans op geel in de volgende ritten, Pogacar omdat hij gewoon alsof het niets kost even de beste is van de klassementsmannen.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Dus die gaat op tijd van iets meer dan een week van de onsportiefste van het veld naar gele trui? Misschien dat Wellens hem morgen even een zetje kan geven in de buurt van een sloot.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Qua karma is het sowieso volledig onterecht.
Ook dat is sport. Niet altijd wint de snelste. Ook geluk speelt een enorme rol.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Daar ben ik het niet mee eens: dit is echt een individuele prestatie. En ja de omstandigheden spelen een rol maar je kunt nu Lampeart niet gaan afrekenen op iets wat hij twee weken geleden deed! Zeker niet als het een puur individuele prestatie betreft!
De benen hebben geantwoord zoals dat in wielertermen heet
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Zo denk ik er ook over.Enzzo schreef: ↑01 jul 2022 18:54 Daar ben ik het niet mee eens: dit is echt een individuele prestatie. En ja de omstandigheden spelen een rol maar je kunt nu Lampeart niet gaan afrekenen op iets wat hij twee weken geleden deed! Zeker niet als het een puur individuele prestatie betreft!