Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024
Ook te bekijken via Eurosport.timo2.0 schreef: ↑01 jul 2022 14:05 Voor wie de Giro Donne live wil volgen...
https://youtu.be/QxaEdfd9siQ
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ernie maakt een qoute op jouw bericht en reageert daarop.
Dan lijkt me dat een reactie op jouw reactie. Simpele logica.
Maar zeker weet ik het niet dus vandaar de woorden “volgens mij”
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Je zal toch zo zuur zijn van karakter dat je zelfs bij de 31ste etappezege van Marianne Vos enkel kan zeuren over een onduidelijke foto. Hoe triest is dat.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Je blijft het echt op de man spelen he.
Ik heb opgezocht wat la Regina wil zeggen, geen enkele connectie met Vos, de eerste hit was een hotel en de tweede een pizzeria.
Ik geef objectief weer wat ik zie zonder bijbedoelingen en jij weet direct iets over mijn karakter.
Volg je een on-line cursus psychologie?
Ik heb opgezocht wat la Regina wil zeggen, geen enkele connectie met Vos, de eerste hit was een hotel en de tweede een pizzeria.
Ik geef objectief weer wat ik zie zonder bijbedoelingen en jij weet direct iets over mijn karakter.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ze werd letterlijk zo genoemd door de Italiaanse commentatoren: la regina, de koningin. Ook il leggendario (de legendarische), alles omdat het haar 31e zege was in de Giro.
Maar goed, dat je zo'n woord gaat googlen en vervolgens over de foto gaat zeuren in plaats van gewoon even de uitslag van de Giro-etappe, wat zegt dat over jouw karakter?
Maar goed, dat je zo'n woord gaat googlen en vervolgens over de foto gaat zeuren in plaats van gewoon even de uitslag van de Giro-etappe, wat zegt dat over jouw karakter?
fietsen doe ik net als een prof,
Ik heb toch heel erg het gevoel dat op de man spelen jou ook niet vreemd is. Je wilt toch niet met droge ogen beweren dat je Marianne niet herkent? Maar goed mijn oproep om het over wielrennen te hebben is inmiddels weer om zeep geholpen.Lcsmet schreef: ↑02 jul 2022 15:35 Je blijft het echt op de man spelen he.