Marmotte 2022
Model downloaden.
Invullen.
Doctor’s stamp Googlen en erin plakken
Opslaan als PDF
Uploaden
Klaar.
Stuur me anders een PB, heb nog wel een ingevulde liggen die je zo kan aanpassen.
Invullen.
Doctor’s stamp Googlen en erin plakken
Opslaan als PDF
Uploaden
Klaar.
Stuur me anders een PB, heb nog wel een ingevulde liggen die je zo kan aanpassen.
@bever: was niet tegen jouw bedoelt, maar volgens mij heeft Havana ooit de suggestie gedaan om een recept voor pompoensoep te uploaden omdat ze er toendertijd toch niet naar keken...dus mijn opmerking was voor Havana.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Je kan ook zonder medical meerijden maar dan kom je niet in de uitslag.
- CycloWorld.cc
- Forum-lid
Voor wie het leuk vindt, onze voorbeschouwing van de Marmotte 2022 (en ook de Maratona overigens).
If you can't find a gran fondo on CycloWorld.cc , it doesn't exist.
Hoewel we eigenlijk ingedeeld waren in groep 2 (start 7 uur), waren helaas de startnummers op. Dus moeten we starten in groep 3 en mogelijk dus veel mensen inhalen. Hoe strikt is de controle op de startgroepen doorgaans? Is het mogelijk om gewoon tussen startgroep 2 te gaan staan.
Door corona waren er bij veel cyclo's geen broodjes en fruit vorig jaar. Zijn die er inmiddels wel weer?
De laatste keer dat ik er was heel streng. Dus ik verwacht niet dat je naar voren komt.marksi schreef: ↑02 jul 2022 16:26 Hoewel we eigenlijk ingedeeld waren in groep 2 (start 7 uur), waren helaas de startnummers op. Dus moeten we starten in groep 3 en mogelijk dus veel mensen inhalen. Hoe strikt is de controle op de startgroepen doorgaans? Is het mogelijk om gewoon tussen startgroep 2 te gaan staan.
- CycloWorld.cc
- Forum-lid
Kirchmair (OOS) wint bij de mannen. Loïc Ruffaut (FR) 2e, Olivier Godfroid (BE) derde.
De Deense Fie Østerbie wint bij de dames. Sophie Herzog (ZWI) wordt 2e. Delphine Reinert (FR) 3e.
De Deense Fie Østerbie wint bij de dames. Sophie Herzog (ZWI) wordt 2e. Delphine Reinert (FR) 3e.
If you can't find a gran fondo on CycloWorld.cc , it doesn't exist.