BK en NK op tv?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Soilworker schreef:Lars Boom Nederlands kampioen....wat moet ik daar van vinden!?
Rijd nagenoeg geen crossen en dan even het NK winnen. Moet zuur zijn voor de Knegt en Al.
Misschien beetje botte reactie, maar het veldrijden stelt dus echt geen ruk meer voor. Als iemand die nu volop in duurtraining is voor een wegseizoen in zijn 2e(??) cross van deze winter NK wordt is dat triest.
Jammer voor Al en de Knegt, maar nog veel jammerder voor de sport.
Less is bore
-
- Forum-lid
Daniel1975 schreef:Soilworker schreef:Lars Boom Nederlands kampioen....wat moet ik daar van vinden!?
Rijd nagenoeg geen crossen en dan even het NK winnen. Moet zuur zijn voor de Knegt en Al.
Misschien beetje botte reactie, maar het veldrijden stelt dus echt geen ruk meer voor. Als iemand die nu volop in duurtraining is voor een wegseizoen in zijn 2e(??) cross van deze winter NK wordt is dat triest.
Jammer voor Al en de Knegt, maar nog veel jammerder voor de sport.
Ja zo wilde ik het nog niet zeggen. Ik bedoel, de Knegt en Al komen in de crossen ook niet echt in het stuk voor. Nu rijd Boom een keertje(2e) mee en wordt gelijk NK.....dat moet dus voor die jongens echt zuur zijn.
Of Boom heeft zich stiekem toch goed voorbereid...??
-
- Forum-lid HC
Boom reed zoieso voor minimaal de 3de keer. Maar geloof me dat die jongen dit jaar echt wel vaker in het bos heeft gereden. En als je een goede crosser bent dan verleer je dat echt niet in een jaar.
En hij won in een sprint dus zo slecht is de knegt dan weer niet! Hij is wel de ex wereldkampioen!!
En hij won in een sprint dus zo slecht is de knegt dan weer niet! Hij is wel de ex wereldkampioen!!
-
- Forum-lid
Dat de nederlanse veldrijders niets voorstellen , blijkt uit de uitslagen van de internationale wedstrijden.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Het veldrijden stelt in z'n geheel niets voor het is gewoon een Belgische sport die leeft van de Vlamingen die zich ieder weekend vol willen gieten met bier. Als ik de uitslagen van dit seizoen in Nederland zie dan is groep elite/belofte significant kleiner geworden. Het NK bij de beloften was een kwestie van gewoon inschrijven, kwalificeren hoefde niet eens. Bij de dames is 't ook al jaren zo.
-
- Forum-lid HC
Hij komt uit Belgie!
-
- Forum-lid
Amclassicfan doet net hetzelfde. Als het bij veldrijden zo makkelijk was om aan de top te geraken. Waarom is die top dan zo smal. Als er zoveel goede renners zouden zijn die het zouden kunnen. Waarom doen ze niet gewoon mee en vangen 10.000 euro per uurtje dat ze moeten crossen?
Amclassic-fan schreef:Het veldrijden stelt in z'n geheel niets voor het is gewoon een Belgische sport die leeft van de Vlamingen die zich ieder weekend vol willen gieten met bier. Als ik de uitslagen van dit seizoen in Nederland zie dan is groep elite/belofte significant kleiner geworden. Het NK bij de beloften was een kwestie van gewoon inschrijven, kwalificeren hoefde niet eens. Bij de dames is 't ook al jaren zo.
Veldrijden heeft toch hoge kijkcijfers. Net even gekeken op de site van Humo, de cross in Tervuren vorige week (die niet meetelde voor een klassement oid) had toch meer dan 770000 kijkers (best bekeken programma bij Canvas die week). Dus het veldrijden leeft niet alleen van de mensen die zich vol gieten met bier.