Tour de France 2022
- daniel1975
- Forum-lid HC
Roglic schijnt schouder uit de kom te hebben gehad. Die jongen komt ook bijna nooit zonder pech door de 1e tourweek. Deze keer 100% niet zijn schuld met die stomme hooibaal.
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Is er nu geen enkele toeschouwer die het initiatief neemt om die baal stro terug op de originele plaats te leggen?
Wat ik mij ook afvraag, eens Stuyven merkt dat ze het gat op de koplopers niet meer dichtkrijgen, waarom blijft hij dan zo op kop rijden? Gaat hij volgend jaar in de ploeg van Pogacar rijden?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik zie daar vlak naast een politieman staan. Waarschijnlijk niet aan gedacht dat dat daar in de weg lag.zeddleppelin schreef: ↑06 jul 2022 17:54 Lijkt mij toch moeilijk de fout van de renner (men sprak van Küng)
https://imgur.com/a/XpSQ84i
Bettiol reed ook voor Pogi.Lcsmet schreef: ↑06 jul 2022 18:33Is er nu geen enkele toeschouwer die het initiatief neemt om die baal stro terug op de originele plaats te leggen?
Wat ik mij ook afvraag, eens Stuyven merkt dat ze het gat op de koplopers niet meer dichtkrijgen, waarom blijft hij dan zo op kop rijden? Gaat hij volgend jaar in de ploeg van Pogacar rijden?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ja sluit alle risico´s uit. Gewoon voortaan op de fiets in een tent met Zwift.vantheman schreef: ↑06 jul 2022 16:57De kans op pech is vandaag voor mij veel te groot voor een rittenkoers.El Pistolero schreef: ↑06 jul 2022 16:54Een tijdrit dan wel? Wordt denk ik discussie die oneindig is.
Het is een etappekoers en daar hoort wat mij betreft ook af en toe dit soort etappes bij.
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
Volgens mij tikt de cameramotor die vlak voor het peloton reed die strobaal aan waardoor ze op de rijbaan belandt. In dat geval viel het niet zo snel recht te zetten.
t.a.f.k.a.e.h.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Deels eens, maar kasseien is sowiso een ouderwetse hang naar vroeger. Die stroken worden puur voor de koers onderhouden, gaat nergens over. Dagelijks gebruik is hooguit door een lokale tractor. Slaat dus feitelijk nergens op om daar nog over te koersen.
Less is bore
-
- Forum-lid
Maar het geeft een andere type renner wel de kans een Touretappe te winnen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
De TFD bazen hadden gehoopt dat Pogi averij zou oplopen, maar het omgekeerde gebeurt. Voor de Tour is dat bijzonder jammer. Op Pogi's optreden is weinig af te dingen....
Wat is er nu allemaal op de kasseien gebeurd? Helemaal niks, behalve dan dat Pogi is weggereden en er een paar outsiders zijn gelost. Als Roglic niet op die zak hooi die voor een strobaal door moest gaan was gereden, had Jumbo genoeg mannen gehad om dat ook te neutraliseren.
Kasseien in de Tour kan prima, je moet alleen niet die Franse vrijwilligers voor de veiligheid laten zorgen.
Kasseien in de Tour kan prima, je moet alleen niet die Franse vrijwilligers voor de veiligheid laten zorgen.
Campagnolo Ultra Dork