in vakanties gaan mensen altijd dingen doen die ze eigenlijk helemaal niet kunnen
Wielrenners in de Media (Geenstijl)
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Deze mag je mij even uitleggen.Enzzo schreef: ↑12 jul 2022 20:24Jouw sympathieën over hondenrassen hebben in mijn optiek een eigenaardige overeenkomst met wat ik concludeer uit jouw reacties over vluchtelingen en migranten. ...Lcsmet schreef: ↑12 jul 2022 17:44 ..........
Je ziet het van ver of een eigenaar zijn hond onder controle heeft, Bordercollies en Mechelse Schepers zijn mijn favoriete honden.
Die zie je heel zelden gekke dingen doen.
Eigenaars van zulke honden steken heel veel tijd, die indruk heb ik toch, in de opvoeding van hun hond.
.....
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Ben ook wel benieuwd.Lcsmet schreef: ↑13 jul 2022 18:00Deze mag je mij even uitleggen.Enzzo schreef: ↑12 jul 2022 20:24Jouw sympathieën over hondenrassen hebben in mijn optiek een eigenaardige overeenkomst met wat ik concludeer uit jouw reacties over vluchtelingen en migranten. ...Lcsmet schreef: ↑12 jul 2022 17:44 ..........
Je ziet het van ver of een eigenaar zijn hond onder controle heeft, Bordercollies en Mechelse Schepers zijn mijn favoriete honden.
Die zie je heel zelden gekke dingen doen.
Eigenaars van zulke honden steken heel veel tijd, die indruk heb ik toch, in de opvoeding van hun hond.
.....
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Komt toch wel eens voor, want die zeehondjes liggen zo schattig op het strand.
Die kan je vast wel aaien....
Hondenbeet heb ik zelf 2 keer gehad tijdens het fietsen.
Netjes gestopt toen hond op me af kwam rennen, nou hap hap en beide benen kleine tandafdruk.
Voor je het weet hapt zo'n hond en staat hij ook zo ongeveer direct aan andere kant om het weer te doen.
Baasje zo van ja hij vindt fietsers niet zo leuk, maar hier had ik geen fietser verwacht... (onverhard pad)
2e keer ook weer onverhard pad waar baasje met hond liep.
Bij inhalen van hond dook die achter mij aan en hapte in mijn schoen. (voelde tanden wel)
Beide incidenten nergens gemeld dus zijn ook niet meegenomen in die stats.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Okay daar gaat ie dan:
(Iedereen mag uiteraard zijn eigen pollitieke opinie hebben, maar jullie vroegen waarom ik aansloeg op deze specifieke post)
In 2004 werd Vlaams Blok omgedoopt tot Vlaams Belang.
Nog steeds dezelfde rascistische, nationalistische partij maar nu onder een andere naam.
Lcsmet schreef: ↑09 jul 2022 19:03 Deze kwam ik vandaag tegen.
Agrarische bedrijven opkopen om er iets anders mee te doen.Bron: Flevoland.nlDe provincie Flevoland heeft de mogelijkheid gekregen om stikstofruimte op te kopen in de Noordoostpolder. Met de stikstofruimte kan de provincie een aantal PAS-melders uit de Noordoostpolder helpen. Deze mogelijkheid is ontstaan doordat het Rijk een agrarische onderneming in de Noordoostpolder heeft gekocht. Het Rijk wil op de locatie van de agrarische onderneming een aanmeldcentrum voor asielzoekers realiseren.
Lcsmet schreef: ↑26 jun 2022 14:16Niemand kan ontkennen dat wereldwijd de islam de oprukkende godsdienst is.
Op het moment dat er godsdienst aan te pas komt is het naar de bom.
Er wordt toch ook afgegeven op deze beslissing.
Misschien moeten we eens meer kijken wat er in de rest van de wereld gebeurt en niet direct klaar staan met het opgeheven vingertje.
Want West-Europa is heel goed bezig om zichzelf op heel wat vlakken irrelevant te maken voor diezelfde rest van de wereld.
Vooral die laatste is van belang voor mijn argument
(Iedereen mag uiteraard zijn eigen pollitieke opinie hebben, maar jullie vroegen waarom ik aansloeg op deze specifieke post)
In 2004 werd Vlaams Blok omgedoopt tot Vlaams Belang.
Nog steeds dezelfde rascistische, nationalistische partij maar nu onder een andere naam.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Het ging toch echt over honden he.
Wat dat met politieke voorkeur en migranten/vluchtelingen te maken heeft ontgaat mij volkomen.
Maar blijkbaar is er iets dat jou getriggerd heeft.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Mmm, het is niet voor niets dat op veel fora politiek taboe is. Moderatie is op fiets.nl vaak ver te zoeken, maar mss dat Enzzo wat aan zelf-moderatie kan doen?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?