Tour de France 2022
De teammanager van Pogacar, Joxean Matxin, ook met covid naar huis.
-
- Forum-lid
Las het ook.
We willen het met elkaar niet, maar gezien het aantal coronagevallen binnen deze ene ploeg lijkt het mij het overwegen waard om nu toch de gehele ploeg terug te trekken / naar huis te gaan sturen.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Als renner ook 

WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- The RowingCyclist
- Forum-lid
Het is misschien tegen beter weten in, maar wat hoop ik toch dat Froome hier gaat triomferen. Dat zou voor mij het absolute hoogtepunt zijn van het wielerjaar, ongeacht wat er verder nog kan gebeuren.
Jazeker. Hoorde het al op de radio en net de tv aan om het einde te zien. Maar hij lijkt goed mee te gaan.The RowingCyclist schreef: ↑14 jul 2022 15:47 Het is misschien tegen beter weten in, maar wat hoop ik toch dat Froome hier gaat triomferen. Dat zou voor mij het absolute hoogtepunt zijn van het wielerjaar, ongeacht wat er verder nog kan gebeuren.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid HC
Dat is inderdaad tegen beter weten in.The RowingCyclist schreef: ↑14 jul 2022 15:47 Het is misschien tegen beter weten in, maar wat hoop ik toch dat Froome hier gaat triomferen. Dat zou voor mij het absolute hoogtepunt zijn van het wielerjaar, ongeacht wat er verder nog kan gebeuren.
Al vind ik het helemaal prima als ik straks moet zeggen dat ik compleet fout zat.
Andere kant 6min........
Verwacht je dat ze het nog dicht poefen?wasbeer2006 schreef: ↑14 jul 2022 17:25Dat is inderdaad tegen beter weten in.The RowingCyclist schreef: ↑14 jul 2022 15:47 Het is misschien tegen beter weten in, maar wat hoop ik toch dat Froome hier gaat triomferen. Dat zou voor mij het absolute hoogtepunt zijn van het wielerjaar, ongeacht wat er verder nog kan gebeuren.
Al vind ik het helemaal prima als ik straks moet zeggen dat ik compleet fout zat.
Andere kant 6min........
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Dat publiek is bij momenten gewoon ergerlijk. Zielig …
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waren in dit geval Fransen met blauwe rookpotten enzo.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!