Tour de France 2022
Ik herinner ook nog iets van Bau en Lau op een nieuwe fiets. Of Rogla op een fiets die niet schakelde. Mag hopen dat ze echt alle lessen hebben geleerd.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Wespen gooien ook nogaleens wat roet in het eten. Of fout geplaatste nadarhekkken. Of hoeveel fietsen je op de volgwagen kunt plaatsen.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Met tijdsverschillen en althestudent schreef: ↑22 jul 2022 22:12 Ik mik er vast een hele top 10 in
1. V.Aert
2. Pogacar +3s
3. Ganna +20
4. Kung +36
5. Cattaneo +37
6. G thomas 1.00
7. Vingegaard 1.15
8. Bissiger 1.25
9 Mollema. 1.40
10. Yves Lampaert 1.55
Ik zie wel wat in je volgorde, maar dat zal afhangen hoe zwaar de bergen nog in de benen hangen. Ik denk wel dat de verschillen veeeeel groter gaan zijn, de tiende gaat echt niet op twee minuten staan. En wie weet wat Lampaert met de weergoden afgesproken heeft....
-
- Forum-lid
Dit komt uit een gedicht van Juul Deelder dat op de muur van het fietspad in de Beneluxtunnel staat geschreven: "Lieve Ari" (zijn dochter). Het is in letterlijke zin het langste gedicht ter wereld.
https://straatpoezie.nl/gedicht/voor-ari/
Mooie pronostiek, al denk ik ook dat de tijdsverschillen groter zullen zijn. Voor de rest verwacht ik dat Lampaert hoger zal eindigen en Pogacar lager...lugosi schreef: ↑22 jul 2022 23:37Met tijdsverschillen en althestudent schreef: ↑22 jul 2022 22:12 Ik mik er vast een hele top 10 in
1. V.Aert
2. Pogacar +3s
3. Ganna +20
4. Kung +36
5. Cattaneo +37
6. G thomas 1.00
7. Vingegaard 1.15
8. Bissiger 1.25
9 Mollema. 1.40
10. Yves Lampaert 1.55
Ik zie wel wat in je volgorde, maar dat zal afhangen hoe zwaar de bergen nog in de benen hangen. Ik denk wel dat de verschillen veeeeel groter gaan zijn, de tiende gaat echt niet op twee minuten staan. En wie weet wat Lampaert met de weergoden afgesproken heeft....
V Aert gaf gister na de etappe aan niet van die beste benen te hebben. Dan rijdt hij voor 95% van het peloton nog steeds te hard maar met zo'n tijdrit moet natuurlijk alles kloppen.
Ook hebben we Ganna deze Tour nauwelijks gezien. Misschien heeft hij wel heel goed werk voor z'n ploeg gedaan en op de juiste momenten gelost zodat hij "fris" is om vanmiddag uit te halen.
Het namen uit het rijtje van Thestudent mogen we denk ik redelijkerwijs wel verwachten.
Even zelf een paar uur buitenspelen en dan maar eens kijken. De startvolgorde is in ieder geval spannender dan in Kopenhagen.
Ook hebben we Ganna deze Tour nauwelijks gezien. Misschien heeft hij wel heel goed werk voor z'n ploeg gedaan en op de juiste momenten gelost zodat hij "fris" is om vanmiddag uit te halen.
Het namen uit het rijtje van Thestudent mogen we denk ik redelijkerwijs wel verwachten.
Even zelf een paar uur buitenspelen en dan maar eens kijken. De startvolgorde is in ieder geval spannender dan in Kopenhagen.
mijn verwachting:
1 Van Aert
2 Vingegaard
3 van Hooydonck
4 Benoot
5 Laporte
6 Kuss
1 Van Aert
2 Vingegaard
3 van Hooydonck
4 Benoot
5 Laporte