Actuele situatie frankrijk
Tja, het staat gewoon op de ANWB-site: https://www.anwb.nl/vakantie/reiswijzer ... -frankrijk
of bedoel je te vragen hoe je het beste zonder geldige papieren de grens over kan steken.?
of bedoel je te vragen hoe je het beste zonder geldige papieren de grens over kan steken.?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- Enzzo
- Forum-lid HC
Zoals ik het begrepen heb krijg je in geval van een behandeling standaard een covid screening in de Franse hospitalen.
Mocht je positief testen dan ga je in afzondering en word je daarin alsnog behandeld.
Maar wellicht is dat weer verschillend per regio…
Mocht je positief testen dan ga je in afzondering en word je daarin alsnog behandeld.
Maar wellicht is dat weer verschillend per regio…
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
De actuele situatie in Frankrijk is momenteel warm, droog en veel, heeeeel veel meer Ollanders dan de afgelopen 2 jaar
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Baratier, bij Lac Serre Poncon.
Less is bore
Ik zit vlak in de buurt, bij Barcelonette. Weinig te merken van Covid hier, behalve dat veel ouderen een mondkap dragen in de supermercado.
Het is inderdaad aan de warme kant alhoewel de ochtenden en avonden goed zijn. Als je voor 7:30 vertrekt om te fietsen zit je goed.
Toch een hele verbetering t.o.v. Elba waar ik vorige week zat. Daar heb ik 3x om 6:00 moeten vertrekken om de hitte voor te zijn.
Het is inderdaad aan de warme kant alhoewel de ochtenden en avonden goed zijn. Als je voor 7:30 vertrekt om te fietsen zit je goed.
Toch een hele verbetering t.o.v. Elba waar ik vorige week zat. Daar heb ik 3x om 6:00 moeten vertrekken om de hitte voor te zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC