Marianne Vos !
- thestudent
- Forum-lid HC
Ach ja, ze zal de geschiedenis ingaan als de grootste wielrenster aller tijden. En dit verandert er natuurlijk niets aan. Er zullen er nog meer zijn die er niet voor uit durven of nog niet kunnen komen. Al denk ik dat de wielrensters dit onderling al wel langer wisten.
Ik had laatst op de wielerflits chat de discussie dat er geen openlijk gay/anders mannelijke wielrenners zijn op dit moment in t peloton. Wat op zich natuurlijk redelijk onwaarschijnlijk is. Dus er is toch iets in de wielercultuur wat deze mensen terughoudend maakt.
Ik had laatst op de wielerflits chat de discussie dat er geen openlijk gay/anders mannelijke wielrenners zijn op dit moment in t peloton. Wat op zich natuurlijk redelijk onwaarschijnlijk is. Dus er is toch iets in de wielercultuur wat deze mensen terughoudend maakt.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Net zo veel als op het voetbalveld denk ik….
Less is bore
-
- Forum-lid
Het blijft opmerkelijk dat uit de kast komen voor vrouwen in het voetbal en wielrennen makkelijker is dan voor mannen.
Vandaag gehoord en gezien op VLV het intervieuw van mevr. Zijlaard/Leontien Van Moorsel, waarin een niet onbelangrijk fragment voorkwam waarin ze zei; het was moeilijk strijden die sterke en bonkige vrouwen, ik als een vrouw-vrouw, dat was niet makkelijk. Dan hoor je het ook eens van een ander. Ik plaats haar terug op nummer 1.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb je post 3x gelezen, maar snap niet wat je bedoeld. Kan het op meerdere manieren interpreteren.
Less is bore
Wat nog altijd niet te snappen is. Topsport draait om zo optimale fysieke en mentale parameters hebben, waardoor je zo goed mogelijk kan presteren.
Kan me ook niet inbeelden dat we ooit een sumoworstelaar in het mannenpeloton gaan zien rijden en daar is absoluut niks mis mee.
Kan me ook niet inbeelden dat we ooit een sumoworstelaar in het mannenpeloton gaan zien rijden en daar is absoluut niks mis mee.
Een beetje meer uitleg graag met wat je hier bedoelt en hoe dit past bij Vos.ottorongo schreef: ↑29 jul 2022 00:46 Vandaag gehoord en gezien op VLV het intervieuw van mevr. Zijlaard/Leontien Van Moorsel, waarin een niet onbelangrijk fragment voorkwam waarin ze zei; het was moeilijk strijden die sterke en bonkige vrouwen, ik als een vrouw-vrouw, dat was niet makkelijk. Dan hoor je het ook eens van een ander. Ik plaats haar terug op nummer 1.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Overigens staat bij mij als complete renster en als mens Vos toch mijlenver boven Leontien.
Al was het maar omdat Vos aan het collectief denkt (en zich niet de hoofdpersoon maakt) en de dameswielersport in de breedte en Tien vooral en hoofdzakelijk aan zichzelf.
Al was het maar omdat Vos aan het collectief denkt (en zich niet de hoofdpersoon maakt) en de dameswielersport in de breedte en Tien vooral en hoofdzakelijk aan zichzelf.
Less is bore