Canyon
- borgmonster
- Forum-lid
Als je zadel heen en weer (links rechts) beweegt kraakt ie niet en blijft de kraak dan ook weg?
Dan de punten van waar de rails aan het zadelframe zitten even inspuiten.
Dan de punten van waar de rails aan het zadelframe zitten even inspuiten.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
-
- Forum-lid
Uiteindelijk lijkt de oplossing nu:
De pen 3x inspuiten met haarspray, opnieuw invetten en vast zetten met 5nM. Snel weer even een kort stukje de bossen in en wat bultjes en kuilen opzoeken.
Waar het voor de haarspray al begon te kraken bleef dat nu achterwegen. Hopelijk is dat in een volledige rit ook zo.
Na de haarspray merkte ik al dat de pen moeilijker in de buis ging dus misschien zat er teveel speling op.
De pen 3x inspuiten met haarspray, opnieuw invetten en vast zetten met 5nM. Snel weer even een kort stukje de bossen in en wat bultjes en kuilen opzoeken.
Waar het voor de haarspray al begon te kraken bleef dat nu achterwegen. Hopelijk is dat in een volledige rit ook zo.
Na de haarspray merkte ik al dat de pen moeilijker in de buis ging dus misschien zat er teveel speling op.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Is er al iets bekend wanneer de nieuwe Ultimate CF SLX op de markt komt?
De CFR is nu aangepast, neem dan dat de SLX nu wel zal volgen?
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Richt je pijlen dan vooral op Shimano. Die hebben echt dramatische levertijden. Canyon kan amper Ultegra afgemonteerde fietsen leveren en op sommige DA fietsen zit een afschuwelijk lelijke Rotor crank.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik denk dat je uitkomt op een stem mounted aero bar, zoiets:
https://www.controltechbikes.com/products/item/383.html
https://www.controltechbikes.com/products/item/417.html
Wat bedoel je met aangepast? Op de site ziet de Ultimate CFR er volgens mij hetzelfde uit als de CF SLX.daniel1975 schreef: ↑30 jul 2022 14:16 Is er al iets bekend wanneer de nieuwe Ultimate CF SLX op de markt komt?
- daniel1975
- Forum-lid HC