Factor
Ondertussen wat wijzigingen doorgevoerd:
- de meeste bouten zijn door titanium tegenhangers vervangen (gewicht )
- 28mm ipv 25mm tubeless Veloflex banden (om eens te proberen) + Orange Seal 30ml/band (gewicht )
- Darimo zadelpen (gewicht )
Nog steeds UCI legaal dus, met Assioma pedalen, 2 drinkbushouders en Wahoo mount. Met 25mm bandjes zal die exact 6.8kg wegen. Veel lichter krijg ik hem toch niet zonder praktische beperkingen te introduceren.
- 28mm ipv 25mm tubeless Veloflex banden (om eens te proberen) + Orange Seal 30ml/band (gewicht )
Nog steeds UCI legaal dus, met Assioma pedalen, 2 drinkbushouders en Wahoo mount. Met 25mm bandjes zal die exact 6.8kg wegen. Veel lichter krijg ik hem toch niet zonder praktische beperkingen te introduceren.
Laatst gewijzigd door raven14 op 04 aug 2022 15:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Rij je nu ook sneller bergop dan met je vorige fiets?raven14 schreef: ↑04 aug 2022 15:35 Ondertussen wat wijzigingen doorgevoerd:
Zeer mooi !!
Hoe lang heb je op die Darimo pen moeten wachten en hoe is de afwerking? Ik heb een paar keer proberen te mailen, kreeg meestal na een maand een vaag antwoord... berichten over de afwerking op WW-forum zijn ook niet best!
Hoe lang heb je op die Darimo pen moeten wachten en hoe is de afwerking? Ik heb een paar keer proberen te mailen, kreeg meestal na een maand een vaag antwoord... berichten over de afwerking op WW-forum zijn ook niet best!
Het duurde quasi langer om een antwoord te krijgen op mijn mail(s) en dus te 'mogen' bestellen (geen online ordering) dan dat ze in backorder gestaan heeft... 4 weken van de dag van de bestelling tot de levering aan huis.
Afwerking ziet er goed uit, ze past iig perfect. Ook titanium boutjes meegeleverd. Ik heb er nog niet mee gereden, benieuwd of ze zakt tijdens het rijden (blijkbaar een gekend probleem bij de Ostro, wat ikzelf nog niet heb meegemaakt met de OEM zadelpen). Morgen test!
Afwerking ziet er goed uit, ze past iig perfect. Ook titanium boutjes meegeleverd. Ik heb er nog niet mee gereden, benieuwd of ze zakt tijdens het rijden (blijkbaar een gekend probleem bij de Ostro, wat ikzelf nog niet heb meegemaakt met de OEM zadelpen). Morgen test!
Mooi zadelpennetje, twijfel nog een beetje want voor wat zal het zijn 80-90 gram min is het aardig aan de prijs - het ziet er wel goed uit.
Idd mail verkeer is een drama kreeg ook na 4 weken antwoord, maar 4 weken levertijd is best goed!
Kun je die Darimo letters eraf pulken ?
Idd mail verkeer is een drama kreeg ook na 4 weken antwoord, maar 4 weken levertijd is best goed!
YFood !!!
Dit is de glanzende afwerking.csteenbe schreef: ↑04 aug 2022 19:46 Mooi zadelpennetje, twijfel nog een beetje want voor wat zal het zijn 80-90 gram min is het aardig aan de prijs - het ziet er wel goed uit.
Ja de decals kunnen eraf, ben nog aan het twijfelen.
Decals zeker eraf halen, net als Pogi dat doet!