Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Een Agu Venture High-vis zadeltas. Ik twijfelde tussen deze en een Topeak. Na wat opzoekwerk op dit forum, en een mail aan JoostG gekozen voor de Agu. De stabiliteit en de extra zichtbaarheid trokken me over de streep.
- thestudent
- Forum-lid HC
Panaracer evo 4 classic bandjes in 26c. Denk ook wel het maximum wat ik veilig op de pinarello radius ga krijgen.
Een K edge houder voor de wahoo omdat de originele plastic aero houder inmiddels nogal rammelt. En een crane cycling bell voor wat extra bling. Dura ace 9000 snelspanners, gewoon omdat t de beste snelspanners zijn, period. En zonder tabjes op de voorvork en met semi horizontale dropouts moet je wiel gewoon degelijk vastzitten.
En om de bling factor verder te verhogen. Een bel. En niet zo een hide my bell die nergens naar klinkt en je nog niet fatsoenlijk kan bedienen, omdat ie onder je computer zit. Ik bel me hier te pleuris op en om de veluwe. Dus ik zet in op maximaal belgenot. Heerlijk zo een semi retro fiets. Al dit soort ongein is gewoon toegestaan. Het gewicht wat ik bespaard heb met de snelspanners weer dubbel en dwars toegevoegd. Btw deze klinken veel beter ( lager ) dan de spurrcycle varianten.
Een K edge houder voor de wahoo omdat de originele plastic aero houder inmiddels nogal rammelt. En een crane cycling bell voor wat extra bling. Dura ace 9000 snelspanners, gewoon omdat t de beste snelspanners zijn, period. En zonder tabjes op de voorvork en met semi horizontale dropouts moet je wiel gewoon degelijk vastzitten.
En om de bling factor verder te verhogen. Een bel. En niet zo een hide my bell die nergens naar klinkt en je nog niet fatsoenlijk kan bedienen, omdat ie onder je computer zit. Ik bel me hier te pleuris op en om de veluwe. Dus ik zet in op maximaal belgenot. Heerlijk zo een semi retro fiets. Al dit soort ongein is gewoon toegestaan. Het gewicht wat ik bespaard heb met de snelspanners weer dubbel en dwars toegevoegd. Btw deze klinken veel beter ( lager ) dan de spurrcycle varianten.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Voor wie het zou interesseren:
Bij Le Col momenteel solden.
Op veel bibs een flinke korting en met een strava code wordt het helemaal fijn.
Bv sport bib shorts 165 naar 135. Met Strava code nog 74 euro.
Bij Le Col momenteel solden.
Op veel bibs een flinke korting en met een strava code wordt het helemaal fijn.
Bv sport bib shorts 165 naar 135. Met Strava code nog 74 euro.