Sram double tap
- thestudent
- Forum-lid HC
youtube is je vriend:)
Gewoon naar binnen bewegen om op te schakelen. Iets meer naar achter om terug te schakelen.
Gewoon naar binnen bewegen om op te schakelen. Iets meer naar achter om terug te schakelen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- tornadotom
- Forum-lid
Ik heb zelf Campa Chorus... Heb op de beurs gekeken naar Record. Nu heb ik eens een Sram Red van iemand geprobeerd. NIET NORMAAL!!! Zo super direct dat dat schakelt, echt geweldig. Als ik de keuze heb stap ik over, zeker weten. Als je denkt om zwaarder te gaan is 't al gebeurd, terwijl je bij Campa die knop echt in moet duwen. Niet te vergelijken. Het enige wat stoort is het model van de shifters vind ik.
Vertrouwen is goed, controle is beter.
hallo123 schreef:je moet met 1 hendel al je versnellingen veranderen
wat mij betreft is dat juist niet onnatuurlijk. of je nu op of af wil schakelen, de beweging is hetzelfde. de tijd de de beweging kost is anders (langer vasthouden om lichter te schakelen)
had hiervoor shimano sora en de beweging die de duim moet maken om zwaard te schakelen was wat mij betreft daarbij minder natuurlijk.
Met de handen op de greep moet de duim naar achteren worden bewogen.
-
- Forum-lid
Om zwaarder te schakelen met SRAM hoef je slechts een klein tikje tegen de schakelaar te geven, gaat idd razendsnel.
Bij opschakelen moet je iets doorduwen, en duurt een fractie langer. Persoonlijk vind ik het opschakelen voor wat zwaar gaan (had hiervoor Ultegra).
Bij opschakelen moet je iets doorduwen, en duurt een fractie langer. Persoonlijk vind ik het opschakelen voor wat zwaar gaan (had hiervoor Ultegra).
� De toestand in de bergen *
Ik rij ook met campa. Heb Sram red 1x geprobeerd en vond het inderdaad heel direct schakelen en went ook redelijk snel. In mijn ogen niets onnatuurlijk aan. Mocht dat wel zo zijn dan is shimano voor mij ook onnatuurlijk. Moet ik in 1x mijn hele remhendel omgooien
Do or Do not.. There is no try
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Snap eerlijk gezegd niet wat de topicstarter als onnatuurlijk ziet. Is het terugschakelen met een remhendel dan wel natuurlijk???
Ik rij nu iets meer dan een jaar met SRAM RED en na 1 gewenningsuurtje wil ik echt niet anders meer, heerlijk gewoon.
SRAM Red Black edition ken ik niet, wel mijn "white edition".......
Ik rij nu iets meer dan een jaar met SRAM RED en na 1 gewenningsuurtje wil ik echt niet anders meer, heerlijk gewoon.
SRAM Red Black edition ken ik niet, wel mijn "white edition".......
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........