Cannondale
Hallo Chris - welkom op het forum. Hopen dat het mee lezen iets beter gaat dan het typen - ofwel puntjes en komma's op de juiste plek. Mooie fietsen heb je, en die verdienen wel iets betere foto's op het forum.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
Meldt zich ook even in het Cannondale topic, aangezien er vanaf vorige week een cannondale in de garage staat
Cannondale Topstone 2, Erg blij mee want genoeg mooie paden in mijn omgeving => randje Achterhoek / Twente.
Gisteravond de standaard WTB wielset vervangen door een DT set die ik nog had liggen
Cannondale Topstone 2, Erg blij mee want genoeg mooie paden in mijn omgeving => randje Achterhoek / Twente.
Gisteravond de standaard WTB wielset vervangen door een DT set die ik nog had liggen
-
- Forum-lid
Mooi kleurtje inderdaad. is dit een nieuwe fiets? Nog geen Topstone gezien met de merknaam in het groot.
-
- Forum-lid
is idd een nieuwe fiets, en klopt. Er zit alleen een klein zwart logo op de bovenbuis.
Zag in de winkel andere cannondale's wel met een (chromen) logo.
Mijn vrouw heeft een snijplotter, dus een vel stickerfolie gekocht en zelf het logo geprint
Vind de fiets zo wat "dikker" overkomen, en mocht het toch niet bevallen dan is de sticker er ook zo af.
Maar dat verwacht ik niet
Ik vind het alleszins geslaagd. Het logo springt er als het ware bijna vanaf!
Mijn vrouw heeft ook zo'n ding. En zo'n warmte ijzer. Kan je best veel mee doen. Stickers, T-shirts, kaartjes,...
Mijn vrouw heeft ook zo'n ding. En zo'n warmte ijzer. Kan je best veel mee doen. Stickers, T-shirts, kaartjes,...
-
- Forum-lid
Tnx
offtopic, zo'n pers heeft ze ook, en zo'n klein strijkijzertje. Maakt idd van alles. Leuke hobby voor haar.
En voor mij weer handig. Zo'n stickervelletje kost niet veel namelijk
Goedemorgen Cannondale rijders.
Sinds vorig jaar augustus ben ik in het bezit van een 2dehands Cannondale Synapse. Bouwjaar is me niet 100% duidelijk.
De fiets is uitgerust met schijfremmen maar heeft toch snelspanners. Beetje vreemde combinatie.
Ondertussen al wat dingen vervangen. BB30 lagers met keramische kogels. Vorkpen ingekort en stuur een ring lager (foto met lange vorkpen). nieuw set banden, nieuwe versnellingskabels. Tot nu toe zeer tevreden.
PS: omdat ik ook mtb fiets zitten op deze fiets ook SPD pedalen.
Sinds vorig jaar augustus ben ik in het bezit van een 2dehands Cannondale Synapse. Bouwjaar is me niet 100% duidelijk.
De fiets is uitgerust met schijfremmen maar heeft toch snelspanners. Beetje vreemde combinatie.
Ondertussen al wat dingen vervangen. BB30 lagers met keramische kogels. Vorkpen ingekort en stuur een ring lager (foto met lange vorkpen). nieuw set banden, nieuwe versnellingskabels. Tot nu toe zeer tevreden.
PS: omdat ik ook mtb fiets zitten op deze fiets ook SPD pedalen.
Mooie fiets hoor. Ik vermoed dat deze uit 2016 komt.
In die tijd werden zelfs nog diverse mtb's uitgerust met snelspanners ipv steekassen. Dus zo vreemd is het ook weer niet.
In die tijd werden zelfs nog diverse mtb's uitgerust met snelspanners ipv steekassen. Dus zo vreemd is het ook weer niet.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Die snelspanners werken prima, ook in combinatie met schijfremmen kan ik uit eigen ervaring zeggen. Wat ik meer irritant vind van de iets oudere modellen is de postmount-remklauwbevestiging van de vork. Ik zie dat die ook op deze zit. Dus mocht je eventueel in de toekomst gaan upgraden, een flatmount remklauw monteren kan alleen met een speciale adapter!
Mooie fiets, veel plezier ermee!
Mooie fiets, veel plezier ermee!
Ride bikes, not tanks!