kan je op de fiets....
Vuelta 2022 in Nederland.
- Supergrover
- Forum-lid HC
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ze beginnen toch met een tijdrit? Weliswaar met de ploeg, maar daar is quickstep zeker niet kansloos.galileo2 schreef: ↑17 aug 2022 15:15De tijdrit is rit 10.MarkVeenstra schreef: ↑17 aug 2022 13:10 Wanneer is het gebeurd dat een renner van dag 1 tot het einde de leiderstrui in een grote ronde vasthield?
Anyways, mijn opmerking was sowieso met een knipoog
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Tony Rominger in de Vuelta van 1994MarkVeenstra schreef: ↑17 aug 2022 13:10 Wanneer is het gebeurd dat een renner van dag 1 tot het einde de leiderstrui in een grote ronde vasthield?
Gianni Bugno in de Giro van 1990
Freddy Maertens in de Vuelta van 1977 (inclusief 13 etappes...)
Jacques Anquetil in de Tour van 1961
Julian Berrendero in de Vuelta van 1942
Romain Maes in de Tour van 1935
Alfredo Binda in de Giro van 1927
Ottavio Bottecchia in de Tour van 1924
Costante Girardengo in de Giro van 1919
(bron: Wikipedia)
- Supergrover
- Forum-lid HC
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Scherp, zo strikt had ik hem niet per se bedoeld. Maar zo heb ik het wel opgeschreven.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
In welke (grote) ronde start een renner dan in de 1e rit in de leiderstrui vanwege zijn winst in de voorgaande editie? In geen enkele, toch? Of was dat in het verre verleden wel gebruikelijk?MarkVeenstra schreef: ↑18 aug 2022 09:09Scherp, zo strikt had ik hem niet per se bedoeld. Maar zo heb ik het wel opgeschreven.
Quintana start alsnog niet in de Vuelta om zijn Tour-uitsluiting aan te vechten https://www.wielerflits.nl/nieuws/nairo ... a-espana/..
Slim of had hij beter in de Vuelta punten bij elkaar kunnen rijden voor zijn ploeg?
Slim of had hij beter in de Vuelta punten bij elkaar kunnen rijden voor zijn ploeg?
Time is (almost) on my site, 6 more days
Uiterst (!!) bizar verhaal. Waarom bereid je je voor op een grote ronde om dan de dag ervoor af te haken? Gaat hij nu dan van 's morgens tot 's avonds aan zijn bureau zitten nadenken over het Tramadolverhaal? Zijn het niet zijn advocaten die zo'n dossier moeten afwerken? Hij moet toch gewoon zijn job doen en dat is fietsen...Slowracer schreef: ↑18 aug 2022 11:51 Quintana start alsnog niet in de Vuelta om zijn Tour-uitsluiting aan te vechten https://www.wielerflits.nl/nieuws/nairo ... a-espana/..
Ik kan me vooralsnog geen reden bedenken, maar dit forfait is raar.
Iemand een tip om de auto te parkeren nabij (of in) Utrecht voor 1 dag? We komen van Belgisch Limburg. Normaal zouden we de trein nemen maar het spoor is opgebroken halverwege wat betekent, trein-bus-trein, en veel langer onderweg..
Op het moment is ons oog gevallen op parking Westraven en van daaruit bus naar het centrum. Maar als er betere alternatieven zijn hoor ik ze graag!
Op het moment is ons oog gevallen op parking Westraven en van daaruit bus naar het centrum. Maar als er betere alternatieven zijn hoor ik ze graag!
Waar zit de onderbreking in de OV-keten? Ik vermoed nl. dat Westraven en ander parkings bomvol zullen zijn en zou dan eerder met de auto naar (bv.)
's-Hertogenbosch gaan, daar parkeren en dan verder met de trein.
's-Hertogenbosch gaan, daar parkeren en dan verder met de trein.
Time is (almost) on my site, 6 more days