Bamm!!daniel1975 schreef: ↑19 aug 2022 18:32 Maareh, wie gaat er vanavond de rode trui krijgen?
Ik ga voor Robert Gesink!
Vuelta 2022 in Nederland.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Yes, sir!daniel1975 schreef: ↑19 aug 2022 18:32 Maareh, wie gaat er vanavond de rode trui krijgen?
Ik ga voor Robert Gesink!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- robbebopper
- Forum-lid HC
Wat mooi dat het hem gegund is door de ploeg. Volledig terecht na zo’n carrière.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zeker!!
Rogla is ook wel in orde, veel kopwerk gedaan.
Rogla is ook wel in orde, veel kopwerk gedaan.
Less is bore
Ik zie niet echt grote verschillen met sommige andere teams. Tenzij er er een paar bij zitten met korte beentjes. Dan kan het lijken alsof je langere kousen aan hebt. Worden deze zaken vooraf niet gemeten door het UCI?
Gisteravond in de trein een mooi 'live' verslag (via whatsapp) door de vriendin van een toevallige medereiziger die ook met de fiets onderweg was.
1. Jumbo komt heel hard voorbij in een mooi treintje.
2. Precies het zelfde als net maar dan door een team met een ander kleurtje.
1. Jumbo komt heel hard voorbij in een mooi treintje.
2. Precies het zelfde als net maar dan door een team met een ander kleurtje.
- Supergrover
- Forum-lid HC
niet echt, alleen duurzame auto's ( solarauto van TU Delft, div oldschool VW busjes met accu(!)
er worden gelukkig geen snoepjes, sleutelhangers, petjes etc het publiek ingegooid
tis ook een klein optochtje, hooguit 30 (redelijk gewoon ogende) auto's, niet te vergelijken met de TdF.
Komt waarschijnlijk ook doordat de echte reclamekaravaan alleen in Spanje rijdt. Dat was tenminste met de Giro een paar jaar geleden.