Vuelta 2022 in Nederland.
Idem hier. Oersaaie etappes. Utrecht is eigenlijk geen goede plek. Heuvelrug stelt uiteindelijk niks voor. Ik vond de tour vanuit Rotterdam met Zeeland echt prachtige reclame voor ons kikkerlandje.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die ergernis was er ook bij de commentatoren. Blijkbaar voert de Vuelta zelf de regie en krijgt elke zender in elk land dezelfde beelden
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Dat is toch niet zo gek? Volgens mij is dat zo bij elk groot sportevenement, Tour & Giro inclusief.
De regie was inderdaad wel om te huilen. Ergens ook wel knap: telkens op precies het verkeerde moment andere camera schakelen. Sprintje bij Soesterberg precies gemist omdat we zo nodig 2 minuten naar een gevallen renner moesten kijken. Bij elke andere sport schakelen ze daar juist weg. Niks gezien van Soesterberg terwijl ze daar volgens mij juist mooie shots uit de lucht hadden kunnen maken.
En ik ben het niet eens met het standpunt dat het alleen maar 'dijken, dijken, dijken' moet zijn in Nederland. Ons landje heeft zoveel meer moois te bieden. Helaas zijn niet alle wegen geschikt om met een groot peloton + nog veel meer volgwagens te berijden. Dat was helaas ook zichtbaar op de provinciale N-wegen, de rotonde-parade.
Het is ook niet gek, maar betekent wel dat zij er ook niks aan kunnen veranderen of invloed op uit kunnen oefenen of iets dergelijks. De Giro was wel eigen productie van Eurosport iig.Spykerracing90 schreef: ↑22 aug 2022 10:07Dat is toch niet zo gek? Volgens mij is dat zo bij elk groot sportevenement, Tour & Giro inclusief.
De regie was inderdaad wel om te huilen. Ergens ook wel knap: telkens op precies het verkeerde moment andere camera schakelen. Sprintje bij Soesterberg precies gemist omdat we zo nodig 2 minuten naar een gevallen renner moesten kijken. Bij elke andere sport schakelen ze daar juist weg. Niks gezien van Soesterberg terwijl ze daar volgens mij juist mooie shots uit de lucht hadden kunnen maken.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Kortom, een harde eis voor de organisatie van de volgende start van een grote ronde: dit forum inschakelen voor het maken van de routes. Zo niet; dan geen tour, giro of vuelta start.
Horen er in een grote ronde ook niet gewoon een paar 'klassieke' sprintersetappes te zitten en horen we niet met z'n allen te accepteren dat dit tot aan de massasprint gewoon wedstrijden zijn met een voorspelbaar scenario? Ik begrijp niet zo goed de desillusie hier. Ik had geen andere mogelijke scenario's in gedachten dan die zich hebben afgespeeld.
-
- Forum-lid
Toch een gigantische gemiste kans op de mooiste waaier-etappe (die ook Valverde lang zou heugen) van Breda naar West-Kapelle, want we kregen de Brabantse gezapigheid van Breda naar Breda.
- Supergrover
- Forum-lid HC
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrenn ... -echt-nietKlein_Verzet schreef: ↑22 aug 2022 12:06 Toch een gigantische gemiste kans op de mooiste waaier-etappe (die ook Valverde lang zou heugen) van Breda naar West-Kapelle, want we kregen de Brabantse gezapigheid van Breda naar Breda.