Ik zal mijzelf, maar even verduidelijken, ik ken genoeg mensen in de club en rondom mij die zelf bezig zijn met hoeveel sneller ze wel rijden met hun hoge Carbon wielen en Aero frame en ditjes-en-datjes.
En dan zie je hun fiets na hun pleidooi met een heuse spacertoren ... even later volg je ze op Strava omdat hun je ook volgen en word hun gepoch over hun gemiddelde snelheden van rond de 27 tot jawel zeker 30 km/u gemiddeld sinds die Aero zooi plots in de realiteit eigenlijk een gemiddelde van 24 a 25 km / uur.
Dont get me wrong still Kudo's voor jouw prestaties .. en ik fiets heus ook niet sneller (vandaag zelfs trager) maar goed dat vissersgedrag vind ik gewoon grappig ... zeker als men uit zichzelf hele pleidooien begint te leveren om hun aankoop te verantwoorden en dat men beweert dat ze er tot jawel zeker 3 km/u sneller mee rijden sinds ze het hebben en niet snappen dat jij nog met lage velgen rijd en jezelf zo serieus kan nemen ..
Tjah als die mensen er blij van worden om dat te kopen fijn, maar ga niet staan lullen hoeveel sneller en Aero voordeel je hebt en dit de reden was dat je het gekocht hebt ...
Duidelijk genoeg? Ik heb overigens geen spacertorens en blijf ver weg van Aero fietsen of hoge carbon wielen omdat ik weet dat ik er weinig tot geen voordeel aan beleef, maar iedereen moet vooral kopen waar ze zelf gelukkig van worden
@Bakboord, Orlok en Lcsmet jullie hebben het gekocht omdat jullie het mooi vinden, en verwachten ook duidelijk geen snelheidswinst .. jullie gelukkig das toch het belangrijkste