Remco Evenepoel
Lan geleden dat er nog gesneerd werd naar PatLev.
Ik begin het wat missen...
Ik begin het wat missen...
Als deze Vuelta zwak bezet zou zijn, kan je eigenlijk ook zeggen dat de Tour dit jaar maar twee echte kanshebbers had.
1 Jonas Vingegaard TJV 79:33:20
2 Tadej Pogacar UAD +2:43
3 Geraint Thomas IGD +7:22
4 David Gaudu GFC +13:39
5 Aleksandr Vlasov BOH +15:46
6 Nairo Quintana ARK +16:33
7 Romain Bardet DSM +18:11
8 Louis Meintjes IWG +18:44
9 Alexey Lutsenko AST +22:56
10 Adam Yates
10 Adam Yates
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik vind het juist een geweldige prestatie van de ploeg. Zou een mooie kers op de taart zijn als ze nu ook nog eens een grote ronde konden winnen (oké Madrid is nog ver) maar ik zelf zou het wel mooi vinden voor een ploeg die jaren lang de eendagskoersen gekleurd heeft en de nodige wk truien en bk truien heeft geleverd.
Zou ook een mooi afscheid zijn voor Levefre. Hoeven ons daar tenminste niet meer druk over te maken
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
2 1/2, meer niet inderdaad.hayes schreef: ↑29 aug 2022 21:41 Als deze Vuelta zwak bezet zou zijn, kan je eigenlijk ook zeggen dat de Tour dit jaar maar twee echte kanshebbers had.
10 Adam Yates
Tot zover hebben we nog geen moeilijk te controleren etappes gezien en is de tegenstand ook tactisch nog niet aanwezig. Al hadden ze een banaan aangesteld als ploegleider i.p.v. Patlev, dan stonden ze er nog hetzelfde voor.
Campagnolo Ultra Dork
Omdat ik het grappig begin vinden dat een aantal personen bij de minste aanleiding Lefevere door het slijk halen.
Grappig vind ik het allerminst, eerder waanzinnig irritant. Daarom des te onbegrijpelijker dat je het persé weer wil oprakelen.
En wat de 'zogenaamd' zwakke bezetting van de Vuelta betreft die sommigen nu ten berde willen brengen: Dat is alleen maar omdat ze al een beetje nattigheid beginnen voelen en zich alvast voorbereiden om de prestatie van REv toch enigszins af te gaan zwakken. Maar kom op jongens, het is nog ver, jullie moeten gewoon blijven hopen op die erg slechte dag.
- daniel1975
- Forum-lid HC
[plaagmodus]net zoals de vlamingen nu al RE's prestatie ophemelen door vooral niet te zien dat er weinig toppers staan met een goede en volledige voorbereiding[/plaagmodus]
Maar serieus: ik heb echt wel respect voor wat hij nu laat zien hoor. Daar doet mijn niet-fan-zijn niks aan af.
Maar serieus: ik heb echt wel respect voor wat hij nu laat zien hoor. Daar doet mijn niet-fan-zijn niks aan af.
Less is bore
daniel1975 schreef: ↑30 aug 2022 08:43 [plaagmodus]net zoals de vlamingen nu al RE's prestatie ophemelen door vooral niet te zien dat er weinig toppers staan met een goede en volledige voorbereiding[/plaagmodus]
Hilarisch. Moet jij mij eens even aangeven waar hij precies opgehemeld wordt, t.t.z. waar wordt zijn prestatie overdreven groots voorgesteld? Ik ben héééél erg benieuwd...
P.L. is al jaren lang geen ploegleider meer maar manager van de ploeg.Ernie C. schreef: ↑29 aug 2022 22:112 1/2, meer niet inderdaad.hayes schreef: ↑29 aug 2022 21:41 Als deze Vuelta zwak bezet zou zijn, kan je eigenlijk ook zeggen dat de Tour dit jaar maar twee echte kanshebbers had.
10 Adam Yates
Tot zover hebben we nog geen moeilijk te controleren etappes gezien en is de tegenstand ook tactisch nog niet aanwezig. Al hadden ze een banaan aangesteld als ploegleider i.p.v. Patlev, dan stonden ze er nog hetzelfde voor.
Vraag voor de vuelta was niet of remco goede prestaties ging leveren maar of hij ze 3 weken lang kan leveren en daar hebben we nog geen antwoord op. Maar het ziet er altijd beter en beter uit ( voor remco en zijn beminnelijke manager).
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Als je denkt dat Patlev een ploegleider is, dan ben je bij deze wel heel erg zwaar afgegaan. Hij heeft al zowat 20 jaar de sportieve leiding niet meer... De kans is zelfs nogal groot dat hij niet eens in Spanje aanwezig is gedurende de 3 weken.
Zo zie je maar hoe ver die blinde bijna-haat t.o.v. sommige mensen kan gaan. En dan maar commentaar geven. Ga zelf eens een wedstrijdje rijden man.