Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
Theo V
- Forum-lid HC
Theo V
30 aug 2022 13:01
gede schreef: ↑30 aug 2022 10:07
.........Wat een zielige vertoning is dat hier...
gede schreef: ↑30 aug 2022 12:23
En ik val niemand persoonlijk aan.
Ik ben actief lid van dit Forum dus ik zit ook "hier".
Dus noem jij mij ook zielig.
En dat is dan niet persoonlijk????
Ik snap je punt maar soms is het beter om je emoties niet te vertalen naar het toetsenboord.
-
gede
- Forum-lid
gede
30 aug 2022 13:08
Theo V schreef: ↑30 aug 2022 13:01
gede schreef: ↑30 aug 2022 10:07
.........Wat een zielige vertoning is dat hier...
gede schreef: ↑30 aug 2022 12:23
En ik val niemand persoonlijk aan.
Ik ben actief lid van dit Forum dus ik zit ook "hier".
Dus noem jij mij ook zielig.
En dat is dan niet persoonlijk????
Ik snap je punt maar soms is het beter om je emoties niet te vertalen naar het toetsenboord.
Nu ben je het echt met de haren aan het trekken om het maar persé persoonlijk te kunnen nemen. Daar is heel wat creativiteit voor nodig geweest.
Kan het weer on topic over REv gaan?
-
fiedoo
- Forum-lid HC
fiedoo
30 aug 2022 13:12
Natuurlijk geniet ik van Remco, en wat spektakel geven maakt n renner leuk natuurlijk. Maar een beetje zijn jeugdig enthousiasme onder controle houden kan geen kwaad. Niet vergeten dat hij nog op ontdekkingstocht is bij zichzelf. Wat mij betreft, nooit zelf gekoerst maar toch sedert 1981 al een 200 cols waaronder de bekendste en beruchtste en een paar cyclosportieven gereden. Wat roglic betreft, zijn eerste ritwinst bleek hij toch zo slecht niet. QS heeft er voor gezorgd dat roglic geen gebruik kon maken van zijn treintje en de wet van de sterkste moest ondergaan. Roglic zou geen perfecte voorbereiding gehad hebben, pogacar toch ook niet dacht ik? En wat de rest betreft, ze zijn er, er zijn verscheidene ex rondewinnaars, n paar gerenommeerde klimmers. Zijn zij niet goed of is er iemand supersterk? En n Spanjaard of een Italiaan vergelijken fietsend in zijn ronde of fietsend in de tour, dat snijdt geen hout. De tour of Vuelta of giro , dat is een heel andere wereld, zeker voor de plaatselijke renners zelf.
-
El Pistolero
- Forum-lid
El Pistolero
30 aug 2022 13:21
Heel knap van Remco, hij heeft patent op wedstrijden als deze maar laat de Belgen wel realistisch bljiven, Mas staat op twee op ruim een minuut en Roglic die op 60% koerst staat nog steeds op een podiumplaats. Dit is misschien wel het zwakste deelnemersveld in de Vuelta sinds jaren (kijkcijfers zijn ook erg laag). Maar zoals eerder gezegd Remco heeft een patent op zulke wedstrijden. Sinds zaterdag ben ik afgehaakt voor deze koers en kijk ik naar de ‘God’ van de F1.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
-
Ernie C.
- Forum-lid HC
Ernie C.
30 aug 2022 13:26
Roglic zat pas twee weken voor de Vuelta weer op de fiets en heeft geen hoogtestage kunnen doen. Dat is wel iets meer dan niet ideaal. Dat is eigenlijk amper voorbereid.
Het "treintje" van Jumbo bergop zijn Gesink, Kuss en Dennis. Kuss is ziek naar huis, Gesink heeft al 5 jaar geen berg meer fatsoenlijk opgereden en de ware vorm van Dennis gaan we vandaag zien.
Campagnolo Ultra Dork
-
gede
- Forum-lid
gede
30 aug 2022 13:35
Blijven zeggen dat het allemaal niet zo moeilijk is hoor
. Ik was zeker geen bijzondere fan van REv, maar van dit hollands afbraakgedoe geniet ik wel. Ik zou Geesink wel eens aan de top willen zien staan...
Dat Roglic na de tour weken niet gefietst heeft, dat geloof je nou zelf toch niet zeker
)) Het is gewoon afgestapt omdat hij te veel tijd verloren heeft en wou revanche in de Vuelta. Dat zal veel korter bij de waarheid zijn.... Heb je ooit Roglic zich al eens dubbel zien plooien om WVA te helpen? Je bent welkom om me te laten zien waar dat was. Nee hoor, hij is gewoon afgestapt in de tour aangezien zijn eigen klassement weg was.
-
JPAR
- Forum-lid HC
JPAR
30 aug 2022 13:58
gede schreef: ↑30 aug 2022 13:35
Dat Roglic na de tour weken niet gefietst heeft, dat geloof je nou zelf toch niet zeker
)) Het is gewoon afgestapt omdat hij te veel tijd verloren heeft en wou revanche in de Vuelta. Dat zal veel korter bij de waarheid zijn.... Heb je ooit Roglic zich al eens dubbel zien plooien om WVA te helpen? Je bent welkom om me te laten zien waar dat was. Nee hoor, hij is gewoon afgestapt in de tour aangezien zijn eigen klassement weg was.
Uit eerste hand weet ik dat je hier helemaal mis zit. Zowel wat zijn afstappen betreft als zijn voorbereiding en ook wat betreft Wout.
-
Ernie C.
- Forum-lid HC
Ernie C.
30 aug 2022 13:58
Als we dan toch de verklaring van de ploeg naast ons neer mogen leggen en een verhaal uit onze duim mogen zuigen: Ik vind Remco eigenlijk zwaar tegenvallen voor een renner die vol doping zit
.
Campagnolo Ultra Dork
-
gede
- Forum-lid
gede
30 aug 2022 14:02
JPAR schreef: ↑30 aug 2022 13:58
gede schreef: ↑30 aug 2022 13:35
Uit eerste hand weet ik dat je hier helemaal mis zit. Zowel wat zijn afstappen betreft als zijn voorbereiding en ook wat betreft Wout.
Zelfs de zogenaamd 'eerste handen' die hier wat op een forum komen gooien vertrouw ik niet. Alsof de kern van de ploeg zoiets niet binnenskamers zou kunnen houden.
En wat betreft Wout: Wel, zeg het dan: waar heeft Roglic zijn kansen als eens opgeofferd voor Wout?
-
fiedoo
- Forum-lid HC
fiedoo
30 aug 2022 14:02
Ernie C. schreef: ↑30 aug 2022 13:26
Roglic zat pas twee weken voor de Vuelta weer op de fiets en heeft geen hoogtestage kunnen doen. Dat is wel iets meer dan niet ideaal. Dat is eigenlijk amper voorbereid.
Het "treintje" van Jumbo bergop zijn Gesink, Kuss en Dennis. Kuss is ziek naar huis, Gesink heeft al 5 jaar geen berg meer fatsoenlijk opgereden en de ware vorm van Dennis gaan we vandaag zien.
Euh is dat Remco zijn fout? En vorige post van pistolero, roglic op 60proc, die heeft bij 100 proc dan toch al 5x de tour gewonnen? Met dezelfde redenering had vingegaard dus geen tegenstanders want pogacar zijn voorbereiding was ook met horten en stoten, Thomas is een bejaarde die al jaren geen platte prijs meer rijdt, Adam Yates is het zwakkere broertje van de 2 en Mas was toen al gefocust op de vuelta en de rest herinner ik mij zelfs niet meer. ik begin te geloven dat al die renners in de Vuelta gewoon in juni en juli verlof zonder wedde genomen hebben en iedereen meerijdt in functie van het WK.
-
gede
- Forum-lid
gede
30 aug 2022 14:05
Ernie C. schreef: ↑30 aug 2022 13:58
Als we dan toch de verklaring van de ploeg naast ons neer mogen leggen en een verhaal uit onze duim mogen zuigen: Ik vind Remco eigenlijk zwaar tegenvallen voor een renner die vol doping zit
.
Nu vervallen we in laakbare en zelfs strafbare uitspraken...
En wat Roglic betreft: Hij is niet barslecht, niet zoals ene VDP rondreed in de toer. Hij kan gewoon niet mee met de allerbeste Remco. Ik geloof er niets van dat hij weken in de zetel lag na de tour. Dat is mijn aanname.
-
fiedoo
- Forum-lid HC
fiedoo
30 aug 2022 14:07
Ernie C. schreef: ↑30 aug 2022 13:58
.
Via ibarguren en van Vleuten dan?