Welke trapas?
-
- Forum-lid
Ik kocht een oude Trek MTB en daar moet nu de trapas van vervangen worden.
Het gaat om een vierkante as met BSA schroefdraad. De oude as heeft een breedte van 73 mm en een aslengte van 124,5.
Ik kan nergens een trapas met die maat vinden, maar wel met een aslengte van 122,5.
Weten jullie of dat gaat passen?
Het gaat om een vierkante as met BSA schroefdraad. De oude as heeft een breedte van 73 mm en een aslengte van 124,5.
Ik kan nergens een trapas met die maat vinden, maar wel met een aslengte van 122,5.
Volgens mij heb ik er thuis nog één nieuw in de kast liggen. Kan het morgen of vrijdag nakijken (met precieze maten) als je wilt.
Mag je tegen verzendkosten hebben.
Mag je tegen verzendkosten hebben.
-
- Forum-lid
Graag Hans!
-
- Forum-lid
Okay. Ik ben nu “op fietstrip”. Morgenavond of anders vrijdag kijk ik wat het is.
Omdat je dan 1 mm ruimte overhoudt
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid
Die 2 mm lengteverschil zit maar aan één kant van de trapas? Of aan allebei de kanten 1 mm?
-
- Forum-lid
Ik heb met de huidige trapas aan de kant van de kettingbladen (triple acera 9 speed) geen waarneembare speling. Dus vrees dat die 22,5 niet gaat passen.
Sorry, ik was in de war. De trapas die ik heb liggen is 110mm. Mag je ook best hebben, maar heb je voor deze fiets niks aan.
Is het dit wat je zoekt: https://www.tradeinn.com/bikeinn/nl/bon ... lsrc=aw.dsHarryuitHilversum schreef: ↑31 aug 2022 16:03 Ik kocht een oude Trek MTB en daar moet nu de trapas van vervangen worden.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless