Het topic voor iedere klassementsrenner behalve RE
Wat verwachten jullie volgend jaar van Arensman bij Ineos? Vandaag liet hij toch zijn klasse wel zien. Ik hoop dat hij dat verder mag ontwikkelen. Ze hebben daar natuurlijk meer rondetalenten: Rodriguez, Geoghan Heart.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dat juist jij als eerste het over Remco moet hebben in dit topic waar het nu juist niet over Remco Evenepoel zou mogen gaan.El Pistolero schreef: ↑04 sep 2022 18:07 Waarom heeft Remco een eigen topic op dit forum? Beetje teveel eer als je het mij vraagt.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Omdat hij een renner is die controverse opwekt.El Pistolero schreef: ↑04 sep 2022 18:07 Waarom heeft Remco een eigen topic op dit forum? Beetje teveel eer als je het mij vraagt.
Omdat hij een steengoed renner is.
Omdat hij een renner is waar (bijna) iedereen een mening over heeft.
Omdat hij een renner is die ook de sportpers niet onberoerd laat.
Omdat je als forum soms een voorschot op de toekomst moet nemen.
En jouw persoonlijke mening hoeven anderen niet te volgen. Misschien kan jij al beginnen met het Evenepoel topic links te laten liggen. Topics die mij niet interesseren volg ik ook niet.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Kan je eigenlijk een topic schrappen uit je actieve lijst, eenmaal je er een reactie achterliet? Of moet je die dan gewoon niet meer lezen?
Dat u hier predenteert dat er iemand ook maar een topic over u zou willen opstarten zegt veel over u terwijl u nog nooit een grote ronde gewonnen heeft.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Mas lijkt me aan één van z'n betere rondes bezig.
Verder best wel wat jonge veelbelovende renners. Het wordt best fijn als toeschouwer in de grote rondes.
Verder best wel wat jonge veelbelovende renners. Het wordt best fijn als toeschouwer in de grote rondes.
- daniel1975
- Forum-lid HC