Cube
-
- Forum-lid
Mijn inziens zitten de shifters meer als prima, het stuur staat alleen veel te gekanteld.
De C68 is hoe het 'hoort', zou dan ook proberen of dit bij je past.
De C68 is hoe het 'hoort', zou dan ook proberen of dit bij je past.
Geen ervaring met dit model, maar wel dat een matzwarte frameset moeilijk krasvrij te houden is. Ik heb een Cube Attain gehad met matzwart frame die er al snel smoezelig uit begon te zien, bijvoorbeeld bij de bidonhouders...
Omdat deze Agree alleen bovenop de bovenbuis een matzwart stuk heeft lijkt me dat geen echt probleem. Dat is nou niet bepaald een deel van het frame dat veel te verduren heeft. Wel zie je zelfs op de Cube productfoto's al dat matzwart behoorlijk besmettelijk is voor bijvoorbeeld vette vingers
Omdat deze Agree alleen bovenop de bovenbuis een matzwart stuk heeft lijkt me dat geen echt probleem. Dat is nou niet bepaald een deel van het frame dat veel te verduren heeft. Wel zie je zelfs op de Cube productfoto's al dat matzwart behoorlijk besmettelijk is voor bijvoorbeeld vette vingers
Even een doekje met een beetje wasbenzine erover en alle vlekken zijn weg.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Cube Litening AIR C:68X vind ik een mooi frame. Zou zomaar mijn tweede fiets kunnen worden. De lak van mijn Bianchi is erg mooi en niet gevoelig voor krassen. Eerst de Cube maar eens in het echt bewonderen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
De vette vingers en zweetvlekken krijg je wel weer weg veronderstel ik.
Is er een oplossing om de krassen te vermijden of terug weg te krijgen?
-
- Forum-lid HC
Yep, een strook doorzichtige of zwarte folie waar je auto (ruiten) mee tint erover plakken, dat werkt perfect!
Heb hetzelfde gedaan bij mijn Scott Foil die ook een matzwarte bovenzijde had.
Eerst een mal gemaakt van papier, daarna in folie uitgesneden en over de matzwarte zijde van de BB geplakt.
Dan heb je wel een glimmende zwarte bovenbuis!
Jammer dat ze deze Agree SL bovenbuis niet in glossy black afwerken.
Nu twijfel ik echt om deze fiets te kopen met de matte bovenbuis.
De stickers is een goede tip, maar ik zou dit liever niet doen. Anderzijds wil ik ook geen krassen op het mat zwart van de bovenbuis.
Nu twijfel ik echt om deze fiets te kopen met de matte bovenbuis.
De stickers is een goede tip, maar ik zou dit liever niet doen. Anderzijds wil ik ook geen krassen op het mat zwart van de bovenbuis.