Daar zal hij zijn les al hebben geleerd. Het is niet omdat je goeie renners kan bijeen brengen, dat je een goede landenploeg hebt. Er spelen teveel andere (lees sponsor) zaken mee in een WK.
Remco Evenepoel
Belangrijk element zijn Alaphilippe zijn. Als die er niet is ligt de baan voor Evenepoel meer open. Achter Alaphilippe kon hij nooit rijden. Zal niet evident worden voor Vanthourenhout om er een beetje lijn in te krijgen.bartdr schreef: ↑08 sep 2022 12:03 Ik wil Evenepoel zeker op het lange lijstje van kanshebbers zetten, maar voor mij blijft Ganna topfavoriet in de tijdrit en Van Aert in de wegrit. Evenepoel is in alle twee in mijn ogen eerder een outsider voor het podium.
De lijn doortrekken van Vuelta naar WK lijkt me ook iets wat makkelijker lukt met de leeftijd.
Belgische selectie:
Wegrit: Stan Dewulf, Remco Evenepoel, Quinten Hermans, Yves Lampaert, Pieter Serry, Jasper Stuyven, Wout van Aert, Nathan Van Hooydonck
Reserven (alfabetisch): Jasper Philipsen, Greg Van Avermaet, Dries Van Gestel, Louis Vervaeke
Tijdrit: Remco Evenepoel, Yves Lampaert.
Je kunt echt n stukje doorbomen hoor. Bewijs jij eerst eens waar die foto juist genomen werd en een foto van het, volgens jou, peleton in stukken op dat ogenblik met duidelijk Remco en die nr 224 en liefst ook nog roglic zichtbaar. Ik wachtMark67 schreef: ↑08 sep 2022 10:58 @gede ga je nog even laten weten waar voor jouw het bewijs ligt dat Remco ergens in de laatste 3 kilometer met de hand omhoog in de groep van renners zat die uiteindelijk op 8 seconden zijn gefinished?
Zolang ik dat bewijs niet zie, en wel met sterke aanwijzingen kom (de foto van Tim de Waele) dat Remco NIET in die groep zat, ben ik niet overtuigd van jouw gelijk.
Ik wacht af (voel je niet verplicht hoor, maar als je zo sterk van mening bent dat je gelijk hebt, mag je dat best wel met steekhoudend bewijs ondersteunen vind ik, en daarmee bedoel ik niet de late beslissing van de jury).
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

pffff ..... , in de verwachting dat er nooit overeenstemming over zal komen, mag de "lekke band" soap eindelijk eens ophouden ? en dan bedoel ik alle kanten van de predikers .....
De jury heeft besloten en daar moeten we het mee doen
( Kan je wat van vinden, maar soit ...)
De jury heeft besloten en daar moeten we het mee doen

( Kan je wat van vinden, maar soit ...)
Een laatste keer van mij nog wat info die te controleren is, geen blabla dus
.
Op km 3 voor de finish zie ik een volledig peleton ( toch minstens een 130 man) de bocht nemen. Volgens de beelden: Op 2,4 km ( soffisstelgebouw) had remco 50 sec achterstand op roglic, maar toen reed hij sedert het eerste beeld van hem al 25 sec stapvoets met de arm omhoog. Voor dat gebouw ( waar de helling al een stuk bezig is, volgens de info van de beelden zelfs een 200 a 300 m) stapt hij van de fiets en wacht kalm op een nieuwe fiets.
Indien remco niet in het peleton zat op 3 kms voor de finish en toen al volledig lek stond is het volgens mij onmogelijk dat hij slecht 50 sec achterstand had op Roglic op 2,4 kms voor de finish.

Op km 3 voor de finish zie ik een volledig peleton ( toch minstens een 130 man) de bocht nemen. Volgens de beelden: Op 2,4 km ( soffisstelgebouw) had remco 50 sec achterstand op roglic, maar toen reed hij sedert het eerste beeld van hem al 25 sec stapvoets met de arm omhoog. Voor dat gebouw ( waar de helling al een stuk bezig is, volgens de info van de beelden zelfs een 200 a 300 m) stapt hij van de fiets en wacht kalm op een nieuwe fiets.
Indien remco niet in het peleton zat op 3 kms voor de finish en toen al volledig lek stond is het volgens mij onmogelijk dat hij slecht 50 sec achterstand had op Roglic op 2,4 kms voor de finish.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Die hele discussie zal mij mijn .... roesten. Het is een beslissing die genomen is door de jury, terecht of onterecht maakt niet meer uit.
Voor hem is het jammer dat hij straks zijn ronde wint en er altijd discussie omheen zal blijven. Verdient een winnaar van zo'n ronde niet.
Voor hem is het jammer dat hij straks zijn ronde wint en er altijd discussie omheen zal blijven. Verdient een winnaar van zo'n ronde niet.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Waar kunnen we deze beelden en de genoemde tijdverschillen zien?
Quiet quitting noemen ze dat
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik heb vandaag op de fiets wel een nieuw woord bedacht:
lekkebandenschwalbe.
lekkebandenschwalbe.