Orbea
Ik denk dat ik mijn Orca Aero (61) te koop ga zetten. Misschien inruilen op een nieuwe Agree. Ik heb er in 2 jaar tijd nog geen 1000km mee gereden. Ik zit er niet lekker op. De groepsritten doe ik nu met een Cube Cross Race met 42mm banden en dat gaat eigenlijk prima.
Was niet slim om een fietsmeting te doen vlak na sleutelbeenbreuk en dus een stijf lijf en dan aannemen dat je wel weer wat leniger gaat worden.
Was niet slim om een fietsmeting te doen vlak na sleutelbeenbreuk en dus een stijf lijf en dan aannemen dat je wel weer wat leniger gaat worden.
Het was mij eigenlijk nog wat te koud om te fietsen maar kon hem daar ook niet laten staan. Heerlijk terug gereden van Drachten naar Leeuwarden.
Mooie fiets. Ik overweeg om in 2023 een orca aan te schaffen
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
Onverwacht het bericht gekregen dat ik een fietslease mag bestellen. Vorig jaar nog maar een nieuwe Scott Addict 10 gekocht maar tegen iets nieuws zeg ik geen nee
Voorkeur gaat uit naar de Orca M20iLTD in red wine. Afgemonteerd met Ultegra Di12. Daarnet gaan luisteren bij LBS, levering maart-april 2023
Andere LBS opgebeld en ik kan nog 1 configureren voor levering januari. Tot januari wil ik wel wachten (eigenlijk niet maar kom ). Ging morgen in verlof dus hopelijk finaliseren in oktober zodat ik er eentje te pakken krijg.
Voorkeur gaat uit naar de Orca M20iLTD in red wine. Afgemonteerd met Ultegra Di12. Daarnet gaan luisteren bij LBS, levering maart-april 2023
Andere LBS opgebeld en ik kan nog 1 configureren voor levering januari. Tot januari wil ik wel wachten (eigenlijk niet maar kom ). Ging morgen in verlof dus hopelijk finaliseren in oktober zodat ik er eentje te pakken krijg.
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
Erg mooie fiets dan, en die kleur .... !! De overgang van het balhoofd naar de schuine buis is prachtig en de staande buis met de kleine cut-out voor het achterwiel kan me ook wel bekoren. Het is dat wij geen fiets lease hebben via het werk maar dan zou dit wel eens een N+1 kunnen zijn !!
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Ik vind dit een erg mooie fiets.
Ik heb deze fiets ook nog overwogen, mocht mijn Basso niet doorgaan. Erg mooie fiets. En fietst ook fijn.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road