Remco Evenepoel
- Enzzo
- Forum-lid HC
Gunnen? De koers bepaald hè.
Gesink net een paar meter te kort maar de beste wint gewoon.
Zo loopt de koers. Als Mas niet had aangevallen was Gesink winnaar geweest. Maar zo liep het niet.
Gunnen heeft er niets mee van doen!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Zo kan je natuurlijk alles relativeren. Je moet het nog altijd kunnen afmaken.
Geschenken aannemen is gebruikelijk en hoffelijk.
Mas was niet verplicht om te blijven rijden, maar deed het toch.
In het minimaliseren van prestaties zijn jullie hier kampioen.
-
- Forum-lid HC
Mas heeft excuses gemaakt aan Gesink.
Maar Mas kon natuurlijk niet anders, dat hij hiermee Remco aan de zege helpt kan je van te voren ook niet bedenken.
Maar Mas kon natuurlijk niet anders, dat hij hiermee Remco aan de zege helpt kan je van te voren ook niet bedenken.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Ik had het Gesink gegund, de omstandigheden hebben er anders over beslist. Remco ( ik denk niet dat hij dat anders ook zou gedaan hebben) kon de zege niet gunnen aan Gesink want dan ging Mas winnen. Je eerste ritzege in een rit in lijn zomaar weggeven is misschien toch wat teveel gevraagd.
Wat mij verrast heeft is Remco's eindspurt, daar heeft hij blijkbaar ook al heel hard aan gewerkt.
Zoals ik eerder al zei, remco zit in een zetel nu. Hij moet enkel Mas neutraliseren, de rest neutraliseren elkaar wel.zeker
Wat mij verrast heeft is Remco's eindspurt, daar heeft hij blijkbaar ook al heel hard aan gewerkt.
Zoals ik eerder al zei, remco zit in een zetel nu. Hij moet enkel Mas neutraliseren, de rest neutraliseren elkaar wel.zeker
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

-
- Forum-lid

En er is altijd wel iemand die het fopcadeautje uitpakt...

Remco was netjes aan het afstoppen voor Robert (solliciteren bij TJV?). Als het dan toch niet lukt pakt hij de zege verdiend zelf.
Campagnolo Ultra Dork
Ik neem aan 1 account. Ik neem ook aan dat wie over een minimum aan zelfvertrouwen beschikt een tweede account ook totaal niet nodig heeft. Ik noem dat soort spelletjes ook 'compleet infantiel'.
Kan je even verduidelijken wie je exact waarvan verdenkt?