Canyon
- daniel1975
- Forum-lid HC
Canyon lijkt de boel goed te hebben voorbereid achter de schermen.
Morgenmiddag UPS al voor de deur
Morgenmiddag UPS al voor de deur
Less is bore
Al tijden aan het twijfelen over een nieuwe fiets. Nu kwam de Ultimate uit en de Ultimate CF SL 8 Aero leek me een goede keus.
Wilde nog even over de kleur nadenken black snow of deep polar. Dus eerst maar een ritje rond 4 uur, kom ik terug is maat M al niet meer beschikbaar..
Wat is nu echt het verschil tussen een Cf SL frame en CF SLX frame?
Wilde nog even over de kleur nadenken black snow of deep polar. Dus eerst maar een ritje rond 4 uur, kom ik terug is maat M al niet meer beschikbaar..
Wat is nu echt het verschil tussen een Cf SL frame en CF SLX frame?
Wordt dit’m Daniël, maat medium ??
Zeer fraai exemplaar , zou alvast achter de deur liggen. Met de ervaringen die @Havana had dat ze z’n fiets voor de deur dumpten, en ik had met mijn Zipp wielen zou ik het risico niet nemen dat straks iemand anders op je karretje rond rijdt.
Zeer fraai exemplaar , zou alvast achter de deur liggen. Met de ervaringen die @Havana had dat ze z’n fiets voor de deur dumpten, en ik had met mijn Zipp wielen zou ik het risico niet nemen dat straks iemand anders op je karretje rond rijdt.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is m idd.
Morgenmiddag zorg ik dat er iemand thuis is. Ondanks dat het hier eigenlijk altijd goed is gegaan heb ik de wanprestatie bij Havana ook nog op het netvlies.
Morgenmiddag zorg ik dat er iemand thuis is. Ondanks dat het hier eigenlijk altijd goed is gegaan heb ik de wanprestatie bij Havana ook nog op het netvlies.
Less is bore