Het Patrick Lefevere topic
- daniel1975
- Forum-lid HC
Negatief benaderen om positief gedrag te creëren; hoe reageer je daar zelf op?
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Dat hangt van je karakter af.
Daar kan je niet een lijn in trekker.
Daar kan je niet een lijn in trekker.
Ik wil het niet meteen negatief noemen,…meer prikkelen.daniel1975 schreef: ↑11 sep 2022 07:51 Negatief benaderen om positief gedrag te creëren; hoe reageer je daar zelf op?
In de zin, als je er naar toe wilt gaan moet het niet voor niks zijn.
Gezien de status van de ploeg (quasi steevast de meest succesvolle ploeg) lijkt het me wel te werken
Dit forum mag nog vol staan met negatieve kritiek. Ga eens met z'n renners praten.
Dit forum mag nog vol staan met negatieve kritiek. Ga eens met z'n renners praten.
Hij gaat voor zijn renners door het vuur maar is wel zo hypocriet dat hij door anderen wordt uitgekotst. Dat zijn renners dus met hem weglopen betekent dus alles behalve dat hij een topgozer is. Als een enorme lul jou de komende 12 maanden iedere maand 1.000 euro komt brengen zonder verdere verplichtingen, vind jij die man ook top.
Da's z'n job. Ik moet die man helemaal niet sympathiek vinden.
Uitgekotst? Wie dan? Vertel vooral.
Uitgekotst? Wie dan? Vertel vooral.
Die snap ik even niet. Zonder verdere verplichtingen?
Dit slaat toch werkelijk nergens op en dan.... wat een vergelijkingbakboord1 schreef: ↑11 sep 2022 20:31 Hij gaat voor zijn renners door het vuur maar is wel zo hypocriet dat hij door anderen wordt uitgekotst. Dat zijn renners dus met hem weglopen betekent dus alles behalve dat hij een topgozer is. Als een enorme lul jou de komende 12 maanden iedere maand 1.000 euro komt brengen zonder verdere verplichtingen, vind jij die man ook top.
Niet iedereen is het zelfde,
Bij de een werkt het om te vertellen dat ze de beste zijn # de twijfelaar
Bij een ander dat ze waarschijnlijk niet goed genoeg zijn # de streber/alfa mannetje