Wielrenners in de Media (Geenstijl)
En er komt een behoorlijke meneer binnen die alles heeft gewonnen!
Stel je neemt TD aan, dan zouden er nog mensen kunnen zijn die hem afschilderen als “zwakkeling”, omdat hij mentaal paar keer is geknakt een eerder is gestopt.
Ik vind ze beide helden, naar gezien de eerder aangehaalde gunfactor zou ik ook voor Sven kiezen, mocht ik een wereldster op het oog hebben…
Stel je neemt TD aan, dan zouden er nog mensen kunnen zijn die hem afschilderen als “zwakkeling”, omdat hij mentaal paar keer is geknakt een eerder is gestopt.
Ik vind ze beide helden, naar gezien de eerder aangehaalde gunfactor zou ik ook voor Sven kiezen, mocht ik een wereldster op het oog hebben…
-
- Forum-lid HC
Prima keuze. Laat maar starten, in het huidige stevige management daar kan ie prima leren en groeien.
Geef hem een paar jaar.
Geef hem een paar jaar.
https://www.geenstijl.nl/5166842/hallo- ... onderzoek/
Wel nieuws dit. Zonder te gaan gokken of insinueren, maar dit kan wel eens gevolgen hebben voor de sponsoractiviteiten van Jumbo. Fritsje zit nogal in de leuke sponsordeals en ik heb altijd het idee gehad dat zakelijk en prive door elkaar lopen.
Wel nieuws dit. Zonder te gaan gokken of insinueren, maar dit kan wel eens gevolgen hebben voor de sponsoractiviteiten van Jumbo. Fritsje zit nogal in de leuke sponsordeals en ik heb altijd het idee gehad dat zakelijk en prive door elkaar lopen.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
@bever
Ik gun Sven ook het aller beste, beste schaatser ooit wat mij betreft. Heeft jaren ervaring op het hoogste nivo dus dat is een dikke plus, kan de nieuwe generatie alleen maar van leren, maaaar
Ik ben hem en paar keer tegen gekomen op wielerwedstrijden waar hij aan mee deed, en zo even van dichtbij mee gemaakt.
Als je het dus over alfa mannetjes hebt dan is hij daar een prima voorbeeld van , hij straalt dat 100% uit.(in mijn ogen dan hè) Prima om je te handhaven boven op de (schaats) piramide maar hoe ga je daar mee om in het bedrijfsleven…….
Dus ik ben benieuwd……
Ik gun Sven ook het aller beste, beste schaatser ooit wat mij betreft. Heeft jaren ervaring op het hoogste nivo dus dat is een dikke plus, kan de nieuwe generatie alleen maar van leren, maaaar
Ik ben hem en paar keer tegen gekomen op wielerwedstrijden waar hij aan mee deed, en zo even van dichtbij mee gemaakt.
Als je het dus over alfa mannetjes hebt dan is hij daar een prima voorbeeld van , hij straalt dat 100% uit.(in mijn ogen dan hè) Prima om je te handhaven boven op de (schaats) piramide maar hoe ga je daar mee om in het bedrijfsleven…….
Dus ik ben benieuwd……
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Business development... Wat zou dat inhouden in het geval van een sportploeg?
Netwerk, sponsoren, middelen op een hoog niveau houden?
Dan is hij met zijn gedrevenheid, en zakeninstinct (vergeet niet hoe hij zijn contracten steeds verlengde, nog voorafgaand aan de spelen..) wel een goede. Buiten dat het een persoonlijkheid is, wat waarschijnlijk deuren opent voor potentiële partners van de schaats en wielerploegen.
Netwerk, sponsoren, middelen op een hoog niveau houden?
Dan is hij met zijn gedrevenheid, en zakeninstinct (vergeet niet hoe hij zijn contracten steeds verlengde, nog voorafgaand aan de spelen..) wel een goede. Buiten dat het een persoonlijkheid is, wat waarschijnlijk deuren opent voor potentiële partners van de schaats en wielerploegen.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
We wachten rustig af op de aanklachten…….marsman schreef: ↑13 sep 2022 11:48 https://www.geenstijl.nl/5166842/hallo- ... onderzoek/
Dogma F
- borgmonster
- Forum-lid
Wat is er gebeurd? Fietsen we op professioneel niveau niet meer om te bepslen wie de sterkste is als iedereen wel wil winnen?
Gaat het nu middels steen-papier-schaar?
Gaat het nu middels steen-papier-schaar?
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
- thestudent
- Forum-lid HC
Ik denk dat t een klein beetje een flauwekulverhaal is. Schulting laat de jongere renner Jasper Haest gewoon winnen. Voor zo een renner is deze overwinning mogelijk een opstapje naar de procontinentals. Voor Schulting gaat dat allemaal niet meer op sinds hij al 35 is. Schulting had het sprintje waarschijnlijk ook wel gewonnen als baanrenner zijnde, mochten ze er wel om gesprint hebben. en Jasper gaf ook al aan dat Peter vandaag de sterkste was.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- thestudent
- Forum-lid HC
Nee, ik ben met iemand in de war geraakt. Alsnog wel een redelijk snelle sprinter
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!