Aiii langer thuis blijven om te koersen… en dan niet (kunnen) starten. Dat is toch wel zonde. Ach als hij regenboogtrui pakt dan maakt t achteraf allemaal niet uit.
Mathieu van der Poel
Stel : er staan 10 favorieten aan de start, waarvan 9 gekozen hebben om 2 weken op voorhand naar daar te gaan en 1 nietkxlight schreef: ↑17 sep 2022 06:42Klopt de kans dat MvdP wint is 50%. Hij wint wel of hij wint niet.JPAR schreef: ↑16 sep 2022 18:11Waarom? De kans is toch hetzelfde?MarkVeenstra schreef: ↑16 sep 2022 16:18 De winnaar zal gelijk hebben
Dat kan Mathieu zijn, maar er staan nog wat renners aan de start. De kans dat 1 van de andere renners wint lijkt me groter.
Als er 170 renners aan de start staan of 10, dan nog is de kans voor iedereen hetzelfde.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Enzzo
- Forum-lid HC
Blijkbaar wel een goede keuze geweest:
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik verwacht overigens niet dat Mathieu deze rit gaat winnen (WK)
Er zit een stuk in van 24%. Lijkt me toch meer iets voor Pogacar of Carrapaz. En van Aert heeft al bewezen dat hij op dit soort klimmetjes mee kan gaan met de besten.
Een Allaphilipe in vorm zou dit ook aan moeten kunnen maarja; is die in vorm?
Er zit een stuk in van 24%. Lijkt me toch meer iets voor Pogacar of Carrapaz. En van Aert heeft al bewezen dat hij op dit soort klimmetjes mee kan gaan met de besten.
Een stuk van 24%? Naar verluidt is Mount Pleasant een klim van 1 km à 7,7% met een max van 14%. En na de laatste passage is het nog zo'n 8 km naar de finish.Enzzo schreef: ↑18 sep 2022 00:29 Ik verwacht overigens niet dat Mathieu deze rit gaat winnen (WK)
- robbebopper
- Forum-lid HC
Perfect voor Van der Poel dus.
Zijn laatste training was een flinke, waarbij hij gedurende 100 kilometer zo’n 45 gemiddeld reed (niet achter een brommer).
Hij is denk ik geen topfavoriet, maar het zou me nou ook weer niet verbazen als het hem lukt om de titel te pakken.
Zijn laatste training was een flinke, waarbij hij gedurende 100 kilometer zo’n 45 gemiddeld reed (niet achter een brommer).
Hij is denk ik geen topfavoriet, maar het zou me nou ook weer niet verbazen als het hem lukt om de titel te pakken.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik denk dat de Belgen een iets sterker team hebben als ze het slim spelen. Maar ik heb toch wel goede hoop op VDP!