Bel als stuurplug
- daniel1975
- Forum-lid HC
In de winter heb je ook geen bel nodig, want dan is de bejaarden-ebike-brigade veel minder aanwezig en vlucht de huidige generatie scholieren naar het OV
Less is bore
Mijne ging laatst (na 2 jaar) stuk dus ik bestelde een nieuwe. Ik weet niet hoe lang ze al veranderd zijn maar hij is totaal anders geworden dan 2 jaar geleden. Meer een spurcycle achtig aanslagmechanisme en maakt ook echt wel meer geluid.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hij komt morgen binnen, ben benieuwd.
Zitten er trouwens boutjes bij om hem onder het stuur vast te schroeven?
Less is bore
Vlgns mij heeft een bel als stuurplug geen boutjes nodig om in het stuur te pluggen.daniel1975 schreef: ↑21 sep 2022 21:38 Hij komt morgen binnen, ben benieuwd.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sorry, was niet duidelijk.
Heb de HMB gekocht die je onder aerostuur vast schroefr.
Heb de HMB gekocht die je onder aerostuur vast schroefr.
Less is bore
Ik heb de bar-end bel zojuist binnengekregen. Ziet er uit als prima kwaliteit bel, valt mooi in het stuur in plaats van de stuurplug. Ik heb niet het idee dat de bel me op deze manier hindert en hij is zo nauwelijks zichtbaar. De bel is LUID en niet al te hoog qua toon.
Ik schafte het 'never2far' belletje aan voor mijn zoon. De bel was binnen drie dagen in huis.
Ik ben onder de indruk van de kwaliteit en het geluid is substantieel luider dan dat van de spurcycle. Die laatste gaat nu dus door naar mijn zoon en ik monteer de never2far.
Heeft net geen 24 Euro gekost (inclusief verzending) en dat bedrag verbleekt bij wat de spurcyle en stuurplug-adapter daarvoor heeft gekost.
Ik ben onder de indruk van de kwaliteit en het geluid is substantieel luider dan dat van de spurcycle. Die laatste gaat nu dus door naar mijn zoon en ik monteer de never2far.
Heeft net geen 24 Euro gekost (inclusief verzending) en dat bedrag verbleekt bij wat de spurcyle en stuurplug-adapter daarvoor heeft gekost.
-
- Forum-lid
Ik heb de canyon bel al een tijdje in gebruik.
De positie is even wennen maar werkt voor mij goed.
Belt ook een stuk harder dan hide my bell.
Nadeel is dat hij niet altijd even goed blijft zitten.
De positie is even wennen maar werkt voor mij goed.
Belt ook een stuk harder dan hide my bell.
Nadeel is dat hij niet altijd even goed blijft zitten.
Nou, die is nu al stuk, dus de review is niet best
Ik heb deze never2far bel vrijdag besteld en dinsdag ontvangen, na jaren wachten op een geschikte bel voor de Venge Vias met zijn aero cockpit eindelijk een geschikte bel, supersnel kunnen monteren zonder afbreuk te doen aan de aërodynamica van deze fiets.
Laatst gewijzigd door jti001 op 02 nov 2022 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.