WK 2022
Ik wilde net typen, de druiven zijn waarschijnlijk weer héél zuur bij onze zuiderburen....
Wat een wereldprestatie van de aller-aller-aller beste op dit moment.
Geen woorden voor dit bijzondere verhaal. Petje af!
Al moet ik gezegd worden, die Duitse, kopecky en reusser reden ook een prachtige wedstrijd.
Bijzonder om te zien dat het geweer snel van schouder kon.
Geen woorden voor dit bijzondere verhaal. Petje af!
Al moet ik gezegd worden, die Duitse, kopecky en reusser reden ook een prachtige wedstrijd.
Bijzonder om te zien dat het geweer snel van schouder kon.
Ik heb geen zin in weer een polemiek tussen Belgen en Nederlanders hier. De Wolf moet gewoon ophouden om te stoken.
Van Vleuten heeft verdiend gewonnen en Kopecky en de rest kunnen het alleen zichzelf verwijten. Hadden ze toch moeten reageren, maar die keuze hebben ze niet gemaakt. De winnaar heeft gelijk!
Van Vleuten heeft verdiend gewonnen en Kopecky en de rest kunnen het alleen zichzelf verwijten. Hadden ze toch moeten reageren, maar die keuze hebben ze niet gemaakt. De winnaar heeft gelijk!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Je zag een korte reflex bij Kopecky toen van Vleuten voorbij kwam, maar ging er toch niet achteraan. Mogelijk ben je dan ook gezien. Blijft moeilijk en dat in een splitsecond. Deze week begon een verslaggever over Zoetemelk. Nu deed van Van Vleuten de ultieme Zoetemelk. "39 jaar en ze heeft hem".
Laatst gewijzigd door EmPeHa op 24 sep 2022 10:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik begrijp niet waarom Kopecky fout zou gehandeld hebben. Behalve als je er vanuit gaat dat de verliezer altijd fout is.
Het is gewoon heel sluw gespeeld van Annemiek. De rensters zien Annemiek voorbij snellen en denken/hopen dat iemand anders wel zal reageren:" dus ik wacht af".
Verder denken ze dan, als ik het doe ben ik wschlk aan de meet zeker de pineut. En Annemiek was al eens gelost, je kon er ook op hopen dat ze toch nog zou stil vallen.
De laatste 100m zijn trouwens heel zwaar nog en zeker na zo een zware wedstrijd was de kans groot dat bvb Kopecky, als ze op de uitval van Annemiek zou reageren, toch nog zou geremonteerd worden. En de Italiaanse zat mooi ondertussen ook nog in het wiel bij Kopecky.
Dus Kopecky komt bij VV en de Italiaanse komt uit het wiel . Dom, dom, dom zou het dan eveneens klinken.
Het is gewoon heel sluw gespeeld van Annemiek. De rensters zien Annemiek voorbij snellen en denken/hopen dat iemand anders wel zal reageren:" dus ik wacht af".
Verder denken ze dan, als ik het doe ben ik wschlk aan de meet zeker de pineut. En Annemiek was al eens gelost, je kon er ook op hopen dat ze toch nog zou stil vallen.
De laatste 100m zijn trouwens heel zwaar nog en zeker na zo een zware wedstrijd was de kans groot dat bvb Kopecky, als ze op de uitval van Annemiek zou reageren, toch nog zou geremonteerd worden. En de Italiaanse zat mooi ondertussen ook nog in het wiel bij Kopecky.
Dus Kopecky komt bij VV en de Italiaanse komt uit het wiel . Dom, dom, dom zou het dan eveneens klinken.
Laatst gewijzigd door fiedoo op 24 sep 2022 10:43, 3 keer totaal gewijzigd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Na de gesimuleerde lekke band van Remco gaan we het nu toch ook eens 10 pagina's hebben over de vermeende of gesimuleerde gebroken elleboog van Annemiek?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid HC
Gebroken elleboog, heb je in verschillende gradaties, er was sprake van een stabiel breukje!
Natuurlijk klinkt het lekker heroisch om over te vermelden van Vleuten wordt wereldkampioen met gebroken elleboog!
Natuurlijk klinkt het lekker heroisch om over te vermelden van Vleuten wordt wereldkampioen met gebroken elleboog!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!