steil achterover dus
Mathieu van der Poel
Het is toch een wat bizar verhaal.
En stilaan beginnen ze zich bij Matthieu wat opstapelen. Ook die val op Olympische Spelen blijf ik bizar vinden.
De Tour die eigenlijk compleet mislukte.
Is hij door z'n bakken talent soms iets te speels? Te onstuimig?
Ik lees ook dat hij meer beroep doet op de entourage van Alpecin dan op die van de KNWU?
Even duidelijk maken dat ik dit (als Belg) doodjammer vind. Een Van der Poel in vorm maakt een koers altijd interessanter.
En stilaan beginnen ze zich bij Matthieu wat opstapelen. Ook die val op Olympische Spelen blijf ik bizar vinden.
Ik lees ook dat hij meer beroep doet op de entourage van Alpecin dan op die van de KNWU?
Even duidelijk maken dat ik dit (als Belg) doodjammer vind. Een Van der Poel in vorm maakt een koers altijd interessanter.
Correct. Ergens had ik moeten beseffen dat een tekst typen na een kleine 5 u Zwiften gaan waanzinnig helder idee was...
Op zich begrijp ik dat nog wel. Als renner word je een heel jaar lang van dag tot dag bijgestaan door entourage van je ploeg. Dan kom je plots op zo'n WK waar mensen van de wielerbond die je nooit ziet plots proberen om vanalles te gaan regelen voor renners waar ze nauwelijks contact mee hebben en waarvan ze de gewoonten en 'kleine kantjes' totaal niet kennen. Ik kan me voorstellen dat je als renner met de nodige stress probeert om terug te vallen op de mensen die je goed kent.hayes schreef: ↑25 sep 2022 18:21 Het is toch een wat bizar verhaal.
Ja, maar dat zorgt er dan misschien wel voor dat hij de situatie vorige nacht zelf wilde oplossen ipv iemand van de bond te verwittigen?
Niet de alwetende Gede corrigeren! Pas op. Dat valt vast niet goed en dan gaat hij weer schelden of zeggen hoe intelligent en geleerd hij is.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Jongens en meisjes stop nu toch aub eens dat persoonlijk gedoe. Ik denk niet dat dit forum daar beter van wordt of het hier iets bijdraagt.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
"Mathieu, you make it so hard to love you" is een beetje het gevoel wat ik er bij heb door o.a. de dingen die Hayes opnoemt. Voeg daar nog de te voorkomen hongerklop in Harrogate aan toe, en dat stomme 4Gold.
Ze zeggen altijd dat je je als profrenner moet laten pamperen, laat dat dan ook zeker op zo'n moment gebeuren!
Ze zeggen altijd dat je je als profrenner moet laten pamperen, laat dat dan ook zeker op zo'n moment gebeuren!
Misschien was dat nog niet zo'n slecht idee geweest.EmPeHa schreef: ↑25 sep 2022 17:27 In grote rondes worden de hotels toegewezen door de organisatie van de ronde. Daar kun je als wielerploeg weinig aan kijken, behalve bij voorbaat zo veel mogelijk zelf meenemen. Eten, matrassen, etc.
Ellen van Dijk had zelf een woning gehuurd dicht bij het parkoers. Daar verbleef zij samen met van Vleuten en kon ze dagelijks op het parkoers trainen in plaats van op 100 km te zitten. Zo kan het dus ook als je vindt dat de KNWU te kort schiet.
Overigens lees ik links en rechts "waar zijn de ouders?" Ik mag toch hopen dat Adri niet elke keer meer mee moet, nu Mathieu 27 is.