Mathieu van der Poel
Oooh, was dat het Ik dacht dat Mathieu moeders met friet in de camper miste. Net als eerder in het veldrijden.
Waar waren de ouders? Tieners toch die meisjes? Die ouders waren gewoon lekker uit eten. Niks mis mee.
Mijn mening:
Dit is het zoveelste bewijs dat Mvdp geen op en top prof is in de zin van gedrag. Hij doet alles op talent en traint hard, maar zijn gedrag als prof is gewoon niet goed genoeg.
Mijn mening:
Dit is het zoveelste bewijs dat Mvdp geen op en top prof is in de zin van gedrag. Hij doet alles op talent en traint hard, maar zijn gedrag als prof is gewoon niet goed genoeg.
Voor mij is daar dus wel iets mis mee. De gang van een hotel is geen speelplaats. Dan ga je toch buiten tikkertje spelen.
Wat dan weer niet betekent dat Mathieu dit had moeten doen.
-
- Forum-lid
Als wij met ons gezin in een hotel zitten ga ik niet alleen met mijn vrouw uiteten, dan doen we dat als gezin.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sluit ik mij bij aan.
Dan kun je beter de discipline en gedrevenheid van Evenpoel hebben….
Less is bore
Je zult je kinderen toch een keer aan de vrijheid moeten laten proeven en dan gaat er eens wat mis.
Dat het zo uit de hand loopt ligt in dit geval aan de volwassene.
Toen ik die leeftijd had deed ik wel ergere dingen dan belletje trekken en met mij is het toch grotendeels goed gekomen.
Toen ik die leeftijd had deed ik wel ergere dingen dan belletje trekken en met mij is het toch grotendeels goed gekomen.
Campagnolo Ultra Dork
Gede WEET dat dat niet zo isErnie C. schreef: ↑25 sep 2022 22:57 Je zult je kinderen toch een keer aan de vrijheid moeten laten proeven en dan gaat er eens wat mis.
Niet zijken maar reiden !
Je kinderen vrijheid geven , okee, maar dan nog klacht gaan indienen tegen de persoon die hen terechtwijst omdat ze de misschien belangrijkste dag van zijn leven door hun wangedrag verkloot hebben,? Kom nou...
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.