Mathieu van der Poel
Nah, ik moeten zeggen dat we begonnen met MvdP die op onvriendelijke wijze gevraagd heeft of het wat minder kon, maar dit artikel (dat overigens in een van de eerste regels het salaris erbij haalt, alsof dat wat uitmaakt) laat er wel een iets ander licht op schijnen. Nu ik dit lees, vind ik 1500 dollar en drie jaar inreizen nog steeds wel fors. Maar "van het padje af" neem ik terug.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Ik heb enkel het stuk gekopieerd waar zijn vermeende acties werden beschreven. Ik vind het enorm storend wanneer teksten hier kilometers lang worden.Ernie C. schreef: ↑27 sep 2022 09:13
"NSW Police took his passport and issued him a notice to face Sutherland Local Court on Tuesday, but sensationally pleaded guilty on Monday before Magistrate Hugh Donnelly"
Dat stukje vergeet je te quoten omdat daar instaat wat ik en NicoNB al zeiden en wat jij voor onmogelijk hield?
Wat hield ik trouwens voor onmogelijk??
Ja dat vernoemen van het salaris is voor mij nog de meest verzachtende omstandigheid Als je dat als journalist moet aaanhalen om je verhaal kracht bij te zetten...
Maar als het inderdaad zo gebeurd is, moet Matje toch eens in de spiegel kijken.
Maar als het inderdaad zo gebeurd is, moet Matje toch eens in de spiegel kijken.
gede schreef: ↑27 sep 2022 09:16Ik heb enkel het stuk gekopieerd waar zijn vermeende acties werden beschreven. Ik vind het enorm storend wanneer teksten hier kilometers lang worden.Ernie C. schreef: ↑27 sep 2022 09:13
"NSW Police took his passport and issued him a notice to face Sutherland Local Court on Tuesday, but sensationally pleaded guilty on Monday before Magistrate Hugh Donnelly"
Dat stukje vergeet je te quoten omdat daar instaat wat ik en NicoNB al zeiden en wat jij voor onmogelijk hield?
"Sorry hoor, maar op welke planeet leeft u?
1) Een boete aannemen is niet hetzelfde als bekennen. Overigens, het is al lang in de media bekend dat zijn advocaat in beroep gaat."
Campagnolo Ultra Dork
Nu haalt u dus 2 zaken door elkaar...Ernie C. schreef: ↑27 sep 2022 09:36gede schreef: ↑27 sep 2022 09:16Ik heb enkel het stuk gekopieerd waar zijn vermeende acties werden beschreven. Ik vind het enorm storend wanneer teksten hier kilometers lang worden.Ernie C. schreef: ↑27 sep 2022 09:13
"Sorry hoor, maar op welke planeet leeft u?
1) Een boete aannemen is niet hetzelfde als bekennen. Overigens, het is al lang in de media bekend dat zijn advocaat in beroep gaat."
Hier werd geconcludeerd: Als hij een boete betaalt, betekent dit dat hij automatisch schuldig pleit. Dat heb ik juridische onzin genoemd...
In het artikel staat dat hij wel degelijk schuldig heeft gepleit. Ik heb NIET gezegd dat dat onmogelijk zou zijn, ik heb enkel gezegd dat het één niet het ander betekent. Wel even het hoofd erbij houden...
Overigens is het artikel op dat vlak 99 % zeker fout. Ik heb gisteren een interview gezien met de advocaat van MvdP na de uitspraak. Die gaf onmiddellijk aan in beroep te gaan tegen de beslissing en ontkende fysiek geweld. Dus, ik geloof er niets van dat hij 'pleaded guilty'. Het lijkt me meer steek te houden dat ze 'unguilty' hadden willen schrijven... Zou ook beter passen in de zinsconstructie met 'but'.
Laatst gewijzigd door gede op 27 sep 2022 09:46, 3 keer totaal gewijzigd.
U leest een krantenartikel en neemt dat zomaar voor waar aan?rikkert schreef: ↑27 sep 2022 09:14 Nah, ik moeten zeggen dat we begonnen met MvdP die op onvriendelijke wijze gevraagd heeft of het wat minder kon, maar dit artikel (dat overigens in een van de eerste regels het salaris erbij haalt, alsof dat wat uitmaakt) laat er wel een iets ander licht op schijnen. Nu ik dit lees, vind ik 1500 dollar en drie jaar inreizen nog steeds wel fors. Maar "van het padje af" neem ik terug.
Hij zou ook schuldig gepleit hebben, maar schuldig aan wat? En waarom? Ergens heb ik gelezen dat hij zo snel het land zou kunnen verlaten?
Laatst gewijzigd door fiedoo op 27 sep 2022 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Wat voor strafmaat zou je voorstellen om op belletje trekken te zetten?
Het laten schrikken was al genoeg straf.
Iemand anders hotelkamer betreden en iets te hardhandig omgaan met kinderen was er al over.
Dat het uit de klauwen loopt en iemand zijn eigen WK verkloot, is zijn eigen probleem.
Laatst gewijzigd door Ernie C. op 27 sep 2022 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Campagnolo Ultra Dork