En 1 week roze trui!Theo V schreef: ↑27 sep 2022 18:27 Ben ik de enige die de prestaties van MvdP dit jaar goed vind.
Terugkomend van een grote blessure een semi- en een grote klassieker winnen.
Een rit in een grote ronde en een handvol kleine koersen.
Plus nog wat kermiskoersen.
Dat is een lijstje waar je trots op mag zijn.
Een slechte tour maakt nog geen slecht seizoen.
Ik vind dit vergelijkbaar met wat andere "Groten".
Mathieu van der Poel
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Hoe meer je wint, hoe hoger de buitenwereld de lat legt. En als het dan voor hen niet voldoende is, spreken ze van een minder jaar. Laat ze maar zeveren …
-
- Forum-lid
Nou kinders, nu wel genoeg ruzie gemaakt, straks is het huilen.
Hij gaf vanmiddag zijn fout toe. Hij is bestraft en mag voorlopig Australië niet in, en Noord Amerika ook niet denk ik. Klaar, streep eronder en door.
Hij gaf vanmiddag zijn fout toe. Hij is bestraft en mag voorlopig Australië niet in, en Noord Amerika ook niet denk ik. Klaar, streep eronder en door.
https://www.ad.nl/wielrennen/mathieu-va ... ~af1acbd7/
Grote reactie van een groot sportman. Iemand die niet wegloopt voor zijn eigen daden. Kan er alleen maar respect voor hebben. Weet zelf niet of ik anders had gereageerd als ik de dag er na een belangrijke wedstrijd had.
Grote reactie van een groot sportman. Iemand die niet wegloopt voor zijn eigen daden. Kan er alleen maar respect voor hebben. Weet zelf niet of ik anders had gereageerd als ik de dag er na een belangrijke wedstrijd had.
Zeker nooit de verhalen gehoord over het Nederlandse elftal voor de finale in 1974.gede schreef: ↑27 sep 2022 17:20Het idee dat een andere renner zo wansmakelijk laf zou zijn om zoiets te gaan organiseren, maakt me eigenlijk misselijk. Ik geloof daar werkelijk geen snars van. Alsof topsporters zich daar mee bezig gaan houden...ottorongo schreef: ↑27 sep 2022 16:56 Het zal wel weer als tegenwind worden beschouwd maar ik kan me best inleven in VDP zijn situatie.Morgen de belangrijkste wedstrijd van het jaar, je bent mede favoriet, je wil goed uitgerust aan de start staan dan wordt je gestoord in dit alles, uiteindelijk is je geduld op en springt gefrustreerd en vol adrenaline uit je bed om aan deze situatie een einde te maken, gevolg controle over jezelf is sterk gedaald en dan gebeurd er mogelijk zoiets. Ik kan er mee leven dat die etters even een les is geleerd. Al kan ik het gevoel van een voorop gezet plan moeilijk verdringen.
En iemand die z'n emoties onder controle heeft, pakt nooit een meisje van 13-14 vast, ook niet voor een WK. Ook daar blijf ik bij.
Ik mag hopen dat u beseft dat elke reactie die hij nu in de wereld stuurt werd voorgekauwd door team & juridische bijstand, of niet?NuitKor schreef: ↑27 sep 2022 19:47 https://www.ad.nl/wielrennen/mathieu-va ... ~af1acbd7/
Grote reactie, kom hé... Laat ons even stellen dat dit een politicus was geweest, we zouden met z'n allen hebben zitten schelden. Correct of niet?
Pfff, een knieval voor een tweetal strontvervelende tiktok mutsen. Het enige dat VDP echt verkeerd gedaan heeft is dat hij niet een verzorger uit het team die meiden de gang af heeft laten trappen. Soort van letterlijk.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Wat hij echt verkeerd heeft gedaan is zo achterlijk geweest om er zijn handen naar uit te steken. Mag ik vragen of u dat ooit al gedaan heeft? Ik niet namelijk...
Kunt u ook de namen noemen van wie hem dat voorgekauwd heeft als u dat zo zeker weet? Of dat nu Remco, Mathieu, Wout of onze premier is geweest in dat hotel maakt mij geen barst uit. U weet blijkbaar beter dan mathieu wat er gebeurd is, was u er bij?gede schreef: ↑27 sep 2022 20:54Ik mag hopen dat u beseft dat elke reactie die hij nu in de wereld stuurt werd voorgekauwd door team & juridische bijstand, of niet?NuitKor schreef: ↑27 sep 2022 19:47 https://www.ad.nl/wielrennen/mathieu-va ... ~af1acbd7/
Grote reactie, kom hé... Laat ons even stellen dat dit een politicus was geweest, we zouden met z'n allen hebben zitten schelden. Correct of niet?
Laatst gewijzigd door fiedoo op 27 sep 2022 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.