ik geloof dat ja. Natuurlijk na al die tijd kun je niet meer van spontaan spreken, maar daarom is het niet minder waar. Kun jij het tegendeel bewijzen? Hij was er toch zelf bij, jij ook?
Mathieu van der Poel
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Weet je wat...Jij hebt helemaal gelijk in dit topic. Hoe kunnen wij zo stom zijn dat wij dat niet zagen. Bedankt dat je ons wat hebt geleerd vandaag.
Jij hebt gelijk.
Welk topic ga je nu als volgende verpesten?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
nu ga je mijn tekst nog aanpassen ook voordat je antwoord geeft. En weer speel je het persoonlijk. Omdat zijn antwoord voorbereid is is het nog geen verdraaid of leugenachtig antwoord. Nooit eens aan gedacht dat hij ook de juiste versie zou kunnen gegeven hebben. Maar nogmaals u was er bij, samen met de vader?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Zucht... Ik verdraai 0,0.fiedoo schreef: ↑27 sep 2022 22:20nu ga je mijn tekst nog aanpassen ook voordat je antwoord geeft. En weer speel je het persoonlijk. Omdat zijn antwoord voorbereid is is het nog geen verdraaid of leugenachtig antwoord. Nooit eens aan gedacht dat hij ook de juiste versie zou kunnen gegeven hebben. Maar nogmaals u was er bij, samen met de vader?
Reconstructie:
- Iemand zegt: wat een knappe reactie
- Ik zeg: Geloof je dat dat zijn eigen spontane reactie is?
- Jij zegt: Ik geloof dat ja.
Nergens, ik herhaal: nergens heb ik gezegd dat de reactie gelogen zou zijn.
En neen, erbij was ik niet, maar we gaan toch niet hypernaïef zijn he?
WAAROM IS DE MODERATIE ZO VERSCHRIKKELIJK KUT OP DIT FORUM?
(ik ga mijn eigen post zo maar even melden, mss trekt dat de aandacht. Dit hele forum is in rap tempo zijn aantrekkingskracht aan het verliezen.)
(ik ga mijn eigen post zo maar even melden, mss trekt dat de aandacht. Dit hele forum is in rap tempo zijn aantrekkingskracht aan het verliezen.)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Volgens mij zijn er geen moderators meer. Ik zie ze ook nooit meer posten.
Over moderatie gesproken, ik citeer klein stukje uit een recent bericht afkomstig van een ander forum.
Het volledige artikel is hier te lezen.Wij willen een vriendelijker Tweakers
knip
Of het nu ligt aan een veranderende internetcultuur, een algehele trend tot polarisatie in de samenleving of het feit dat we allemaal wat licht ontvlambaar zijn na meer dan twee jaar pandemie, de verharding binnen online omgevingen is breed merkbaar. We luisteren minder naar elkaar en er worden opmerkingen gepost die mensen waarschijnlijk niet in elkaars gezicht zouden zeggen. Lang zeiden we daarover: ‘Gelukkig hebben we daar op Tweakers geen last van’, maar dat is helaas niet meer zo.
knip
-
- Forum-lid
Kunnen jullie aub stoppen met het quoten van gede? Ik heb hem geblokkeerd omdat ik de afgelopen maanden al genoeg bullshit heb meegemaakt en heb geen trek om zijn bijdragen die overeenkomen met deze substantie hier op het forum te lezen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hear hear!! Dit hele debacle had allang in de kiem gesmoord kunnen worden als er een moderator even op de rem had geduwd.
Deëscaleren in een vroeg stadium moet vaak al genoeg zijn. Ik ben het ook spuugzat inmiddels en meld me dus ook steeds minder vaak op dit forum (het gehele fietsforum, niet alleen dit topic en het andere welles-nietes topic)
Erg jammer!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind