Mathieu van der Poel
-
- Forum-lid
Die vader had dat relativeringsvermogen kunnen (nee, moeten) inzetten om in aanwezigheid van de politie in het hotel de situatie te deëscaleren: in der minne schikken heet zo iets geloof ik, oftewel met de mantel der liefde bedekken. "Het is tijd om de tijd te veranderen."
Precies. Zo kijk ik er ook naar.Klein_Verzet schreef: ↑28 sep 2022 13:10 Die vader had dat relativeringsvermogen kunnen (nee, moeten) inzetten om in aanwezigheid van de politie in het hotel de situatie te deëscaleren: in der minne schikken heet zo iets geloof ik, oftewel met de mantel der liefde bedekken. "Het is tijd om de tijd te veranderen."
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Of misschien juist wel en waren het fans van Remco Evenepoel en was het een doelbewuste actie om een van zijn belangrijkste concurrenten te 'pesten'.rene schreef: ↑27 sep 2022 21:48Ik vind het ook erg bizar dat een oudere zus het voorval filmt ( erg toevallig ), of zou er opzet in het spel zijn. Kijken hoe MvdP reageert ( of iemand anders mocht die in de kamer hebben geslapen ). De meiden wisten waarschijnlijk niet dat het ging om een kanshebber van het WK.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
Ik vrees dat het aan de huidige generatie ligt, blijkbaar één of andere debiele trend op TikTok.Orlok schreef: ↑28 sep 2022 16:01Of misschien juist wel en waren het fans van Remco Evenepoel en was het een doelbewuste actie om een van zijn belangrijkste concurrenten te 'pesten'.rene schreef: ↑27 sep 2022 21:48Ik vind het ook erg bizar dat een oudere zus het voorval filmt ( erg toevallig ), of zou er opzet in het spel zijn. Kijken hoe MvdP reageert ( of iemand anders mocht die in de kamer hebben geslapen ). De meiden wisten waarschijnlijk niet dat het ging om een kanshebber van het WK.
https://www.tiktok.com/discover/knock-a ... hotel-room
Tering idd TikTok...zeddleppelin schreef: ↑28 sep 2022 16:21Ik vrees dat het aan de huidige generatie ligt, blijkbaar één of andere debiele trend op TikTok.Orlok schreef: ↑28 sep 2022 16:01Of misschien juist wel en waren het fans van Remco Evenepoel en was het een doelbewuste actie om een van zijn belangrijkste concurrenten te 'pesten'.rene schreef: ↑27 sep 2022 21:48
Ik vind het ook erg bizar dat een oudere zus het voorval filmt ( erg toevallig ), of zou er opzet in het spel zijn. Kijken hoe MvdP reageert ( of iemand anders mocht die in de kamer hebben geslapen ). De meiden wisten waarschijnlijk niet dat het ging om een kanshebber van het WK.
https://www.tiktok.com/discover/knock-a ... hotel-room
Ik denk ook niet dat de meisjes het eerlijke verhaal hebben vertelt bij de politie..
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dat maakt al veel duidelijk.
Mathieu is dus wel degelijk een slachtoffer.
Het zou mij verbazen mochten er ook geen filmpjes rondgaan van daders die een pak rammel hebben gekregen. Ik neem even aan dat de "meisjes" deze filmpjes ook al hadden gezien en er toch voor kozen om het risico te nemen. Wie zich brandt moet op de blaren zitten.
Het is dus niet zo'n onschuldig spelletje als sommigen willen voorstellen.
Maar die "meisjes" zullen tegen hun ouders en de politie wel een ander verhaal hebben opgehangen.
Mathieu is dus wel degelijk een slachtoffer.
Het zou mij verbazen mochten er ook geen filmpjes rondgaan van daders die een pak rammel hebben gekregen. Ik neem even aan dat de "meisjes" deze filmpjes ook al hadden gezien en er toch voor kozen om het risico te nemen. Wie zich brandt moet op de blaren zitten.
Het is dus niet zo'n onschuldig spelletje als sommigen willen voorstellen.
Maar die "meisjes" zullen tegen hun ouders en de politie wel een ander verhaal hebben opgehangen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Nou nee, want Mathieu heeft meteen schuld bekend, daarmee verdere procesgang voorkomen en heeft dus een uitspraak geforceerd.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
+1
Heel bijzonder dit. Wmb moeten vooral die ouders zich diep schamen.
En MvdP moet eens goed nadenken hoe hij voortaan dit soort situaties kan voorkomen.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wat ik er van lees is dat "beroemdheden" in Australië zwaarder moeten boeten dan de "gewone" man/vrouw omdat ze volgens het gerecht als beroemdheid ook een voorbeeld functie hebben.
Remember wat er de ongevaccineerde Djokovic is overkomen toen hij Australië binnenkwam.
Remember wat er de ongevaccineerde Djokovic is overkomen toen hij Australië binnenkwam.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Djokovic was zelf de oorzaak van zijn ontzegging om het land binnen te mogen. Hij kon immers niet aantonen waarom hij om medische redenen vrijstelling kreeg om geen covid vaccin te moeten laten plaatsen. Dat zou voor elk andere individu net hetzelfde geweest zijn. Alleen probeerde hij via een rechtbank zijn gelijk te halen. In eerste instantie stond een lagere rechter dat toe. Maar de minister van volksgezondheid ging daartegen in beroep. Met de gekende afloop.Lcsmet schreef: ↑28 sep 2022 21:30 Wat ik er van lees is dat "beroemdheden" in Australië zwaarder moeten boeten dan de "gewone" man/vrouw omdat ze volgens het gerecht als beroemdheid ook een voorbeeld functie hebben.