BMC
Ik denk dat de Holdsworth zwarte banden verdient en de BMC de skinwalls.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
De gouden decals zijn weer terug op de BMC , dus de zwarte banden blijven nog even. Misschien ga ik eens ENVE banden eens proberen. Die zijn mooier van kleur, en passen beter. Ze staan alleen niet op de Zipp lijst van compatible banden, maar aangezien ENVE ook hookless banden maakt zal dat wel loslopen.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Je luistert goed Rene!rene schreef: ↑24 sep 2022 21:39De gouden decals zijn weer terug op de BMC , dus de zwarte banden blijven nog even. Misschien ga ik eens ENVE banden eens proberen. Die zijn mooier van kleur, en passen beter. Ze staan alleen niet op de Zipp lijst van compatible banden, maar aangezien ENVE ook hookless banden maakt zal dat wel loslopen.
Nog een set decals besteld voor de BMC; geen goud maar iets anders. Hopen dat het AI. Bestand goed overgekomen is en dat de decals passen.
Vandaag de DA9170 voor- en achterderailleur gemonteerd - firmware update gedaan. Morgen de DA 9200 crank binnen en de 12 speed ketting. Daarna even afstellen.
Met de nieuwe wielen die via Philippos komen komt het geheel op 6,6-6,7 Kg rijklaar incl. Wahoo mount - Garmin varia mount en pedalen/bidonhouders. Nu met de Zipp 404FC ‘net onder de grens van 7,0 Kg.
Vandaag de DA9170 voor- en achterderailleur gemonteerd - firmware update gedaan. Morgen de DA 9200 crank binnen en de 12 speed ketting. Daarna even afstellen.
Met de nieuwe wielen die via Philippos komen komt het geheel op 6,6-6,7 Kg rijklaar incl. Wahoo mount - Garmin varia mount en pedalen/bidonhouders. Nu met de Zipp 404FC ‘net onder de grens van 7,0 Kg.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Misschien een rare vraag,ga je 11 of 12 speed schakelen?rene schreef: ↑29 sep 2022 21:35 Nog een set decals besteld voor de BMC; geen goud maar iets anders. Hopen dat het AI. Bestand goed overgekomen is en dat de decals passen.
Vandaag de DA9170 voor- en achterderailleur gemonteerd - firmware update gedaan. Morgen de DA 9200 crank binnen en de 12 speed ketting. Daarna even afstellen.
Met de nieuwe wielen die via Philippos komen komt het geheel op 6,6-6,7 Kg rijklaar incl. Wahoo mount - Garmin varia mount en pedalen/bidonhouders. Nu met de Zipp 404FC ‘net onder de grens van 7,0 Kg.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ik vindt de di2 9070 groep al super schakelen.
Jij sleutelt graag René,hoe ligt de verhouding sleutelen/fietsen momenteel
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Zal nu rond de 40/60 liggen aangezien ik ook voor andere sleutel. Mede door andere ( medische ) oorzaken staat er slechts 3500- 4000 km op de teller nu. Maar het zijn wel kilometers waar ik van kan genieten .
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40340
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
In dat platte Zeeuwland is een lichte fiets helemaal niet nodig.
En een KOM op de Zeelandbrug pak je alleen met stormkracht 8 in de rug
En een KOM op de Zeelandbrug pak je alleen met stormkracht 8 in de rug
Less is bore
Even geklust : Nieuwe ketting ontvet alvorens in de wax te zetten. Kijken of de ketting echt langer schoon blijft. Normaal liet ik de pre install vet/was/smeer van Shimano zitten. Crank gemonteerd - derailleurs afgesteld ( heerlijke klusjes ). En voor Nuitkor , ik heb geluisterd - gouden decals zijn terug. Wel nog andere decals besteld - andere kleur.
@Daniël : Alle KOM's in Zeeland zijn met Bf10 gefietst.
@Daniël : Alle KOM's in Zeeland zijn met Bf10 gefietst.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless