Gravel-racers
Ivm de wielen kwestie, laat gewoon een setje velgen naar keuze (hoog/laag, breed/smal) inspaken in een setje Hope Pro4 naven of RS4.
Dan ben je in één keer van al je zorgen omtrent lagers af.
Ik heb een setje Pro4 disc en die hebben al minimaal 15000 km door weer en wind gegaan zonder ook maar verkleuring aan het lagervet.
Mooist afgedichte naaf die ik naast de vorige generatie campa chorus/record naven
Dan ben je in één keer van al je zorgen omtrent lagers af.
Ik heb een setje Pro4 disc en die hebben al minimaal 15000 km door weer en wind gegaan zonder ook maar verkleuring aan het lagervet.
Mooist afgedichte naaf die ik naast de vorige generatie campa chorus/record naven
Onze fietslease via de werkgever wordt stilaan duidelijker. We werken met o2o en daar kan blijkbaar best veel. Zo werken ze bv samen met Canyon.
Ik heb meteen even Rose bikes voorgesteld aan hen als partner. 'k Had zelf al eens contact opgenomen en zij zijn zeker bereid tot samenwerking.
'k Heb een beetje (veel) m'n zinnen gezet op de BACKROAD GRX RX810, eventueel in DI2.
Het prijsverschil tussen wel en niet elektronisch is 350 euro zodat me dat via lease eigenlijk slechts 200 euro extra zou kosten. Verleidelijk.
Ik heb meteen even Rose bikes voorgesteld aan hen als partner. 'k Had zelf al eens contact opgenomen en zij zijn zeker bereid tot samenwerking.
'k Heb een beetje (veel) m'n zinnen gezet op de BACKROAD GRX RX810, eventueel in DI2.
Het prijsverschil tussen wel en niet elektronisch is 350 euro zodat me dat via lease eigenlijk slechts 200 euro extra zou kosten. Verleidelijk.
Vandaag een testrit gemaakt op de een Bmc Kaius 01 one gemaakt, dat is een echte volbloed racer onder de gravelbikes. Daarna een ronde op een Aspero gemaakt maar die is toch een stuk minder snel en wendbaar dan de Bmc.
Mijn Urs voelde op de terug weg aan als een Mtb.
Mijn Urs voelde op de terug weg aan als een Mtb.
Ik rij zelf de RX810 single speed, en ik ben er erg tevreden mee. Fijne fiets waar ik graag mee ga gravelen. Zeker in het blauw een erg mooie fiets (ik heb de groene, blauw hadden ze toen niet anders was het zeker een blauwe geworden)hayes schreef: ↑07 okt 2022 14:53 Onze fietslease via de werkgever wordt stilaan duidelijker. We werken met o2o en daar kan blijkbaar best veel. Zo werken ze bv samen met Canyon.
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek is nou ook niet bepaald echt een schoonheid. Ik bedoel het overigens niet verkeerd, want de fiets vind ik bijzonder mooi.
Laten we zeggen, het had iets sexier gemogen.
Beetje zoals skoda, gave auto, maar ik beetje tegenvallend logo.
Kia heeft dat (qua logo) nu beter voor elkaar
Snap het wel hoor. idealiter gewoon geen logo maar het hoort er nu eenmaal bij.Bospaadje schreef: ↑08 okt 2022 16:56 Trek is nou ook niet bepaald echt een schoonheid. Ik bedoel het overigens niet verkeerd, want de fiets vind ik bijzonder mooi.
In het allerbeste geval zijn het stickers die niet onder de lak zitten. Dan met de föhn erop.