Het "nieuwe" Puck Moonen topic
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik kan mij voorstellen dat koud omhoog knallen niet optimaal is. Ik kan het ook niet. Ben het wel eens dat ze meer in het midden had kunnen zitten.
Alleen ADE voorrang geven op het NK is wel apart.
Less is bore
Op NK kan het excuus van niet genoeg opgewarmd dan niet gebruikt worden.daniel1975 schreef: ↑09 okt 2022 07:48 Ik kan mij voorstellen dat koud omhoog knallen niet optimaal is. Ik kan het ook niet. Ben het wel eens dat ze meer in het midden had kunnen zitten.
Albert De Eenogige?daniel1975 schreef: ↑09 okt 2022 07:48 Ik kan mij voorstellen dat koud omhoog knallen niet optimaal is. Ik kan het ook niet. Ben het wel eens dat ze meer in het midden had kunnen zitten.
Ze gaat in haar eentje met de auto en kan geen rollen o.i.d. meenemen?
Ze kan niemand vinden die een gratis reisje naar Italië wil in ruil voor het aangeven van een paar bidons? (Hier een berichtje moeten plaatsen? )
Er zijn zoveel dingen belangrijker dan fietsen als er zoiets gebeurd met Maaike maar of het nu wel of geen aanrijding was, dat boeit blijkbaar verder niet.
En dan nog het ADE prefereren boven het NK? Dan weet je wel hoeveel kans op een podium ze zelf denkt te hebben.
Er staan leuke plaatjes van haar op insta en blijkbaar is dat reden genoeg om bakken met geld over dat wicht uit te storten maar verder vind ik het maar een domme doos.
Ze kan niemand vinden die een gratis reisje naar Italië wil in ruil voor het aangeven van een paar bidons? (Hier een berichtje moeten plaatsen? )
Er zijn zoveel dingen belangrijker dan fietsen als er zoiets gebeurd met Maaike maar of het nu wel of geen aanrijding was, dat boeit blijkbaar verder niet.
En dan nog het ADE prefereren boven het NK? Dan weet je wel hoeveel kans op een podium ze zelf denkt te hebben.
Er staan leuke plaatjes van haar op insta en blijkbaar is dat reden genoeg om bakken met geld over dat wicht uit te storten maar verder vind ik het maar een domme doos.
Campagnolo Ultra Dork