Sensa
-
- Forum-lid HC
Door wat minder aan marketing te doen en "onnodige" model updates doen, kan Sensa de prijzen waarschijnlijk nog binnen de perken houden, i.p.v. de extreem hoge prijzen van de "grote" merken.
Ontwikkeling, nieuwe mal, marketing etc. dat moet je als consument natuurlijk voor betalen en daar krijg jezelf niets voor!
Ontwikkeling, nieuwe mal, marketing etc. dat moet je als consument natuurlijk voor betalen en daar krijg jezelf niets voor!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Ik heb mijn Giulia Evo inmiddels in gebruik genomen.
Top fietsje! Nog even het e.e.a. afstellen, merk dat ik schouders en nek toch wel wat anders gebruik dan bij mijn vorige fiets.
Mijn schouders trek ik behoorlijk op naar mijn idee en staan daardoor constant onder spanning.
Iemand tips wat ik hier het best aan kan doen? Kortere stuurpen?
Top fietsje! Nog even het e.e.a. afstellen, merk dat ik schouders en nek toch wel wat anders gebruik dan bij mijn vorige fiets.
Mijn schouders trek ik behoorlijk op naar mijn idee en staan daardoor constant onder spanning.
Post een foto hoe je zit.BTL schreef: ↑13 okt 2022 08:37 Ik heb mijn Giulia Evo inmiddels in gebruik genomen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Bovendien als een frame goed is dan is het goed. De enige die het verschil echt gebruiken zijn de profs en die krijgen de fietsen gratis.colnagofreak schreef: ↑13 okt 2022 07:29 Door wat minder aan marketing te doen en "onnodige" model updates doen, kan Sensa de prijzen waarschijnlijk nog binnen de perken houden, i.p.v. de extreem hoge prijzen van de "grote" merken.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Zeker een mooie kleur, persoonlijk vind ik het jammer dat niet het hele frame dezelfde kleur is i.pv. het zwarte deel. Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Vind ik bij de rode variant ook trouwens.
Lijkt een beetje de nieuwe trend. Ipv fade deze harde overgangen.
- thestudent
- Forum-lid HC
Ik mis de kleurstelling
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!