Team NL kleding een sof?
Thijs gaf het al aan dat de nieuwe kleding van de dames en heren fietsers van de prof-ploegen nauwelijks herkenbaar is.
Toen ik het voor de eerste zag was ik ook niet bepaald onder de indruk van deze kleurstelling.
Gister avond naar de WK Baan gekeken en moet vaststellen dat je bijna op de beeldbuis moet kruipen om te zien wie er voor NL uitkomt.
Hoe denken jullie hierover?
Toen ik het voor de eerste zag was ik ook niet bepaald onder de indruk van deze kleurstelling.
Gister avond naar de WK Baan gekeken en moet vaststellen dat je bijna op de beeldbuis moet kruipen om te zien wie er voor NL uitkomt.
Hoe denken jullie hierover?
...
+1
Moest bij het laatste EK al 3x kijken voor ik doorhad dat het een renner van TeamNL was, en bij WK ook al zo toen Annemiek vlak voor de finish voorbij kwam stuiven (de rest van de dames had natuurlijk ook niet door dat het Annemiek was, dus tactisch werkt het dan wel weer)
Moest bij het laatste EK al 3x kijken voor ik doorhad dat het een renner van TeamNL was, en bij WK ook al zo toen Annemiek vlak voor de finish voorbij kwam stuiven (de rest van de dames had natuurlijk ook niet door dat het Annemiek was, dus tactisch werkt het dan wel weer)
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
Als Belg vind ik het net mooi. Niet meer dat schreeuwerige oranje.
Stuk subtieler.
Stuk subtieler.
- razenderoeland
- Forum-lid
Dit jaar een totale afgang qua outfit. Kan het volgend jaar toch alleen maar beter worden.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1razenderoeland schreef: ↑15 okt 2022 13:11 Dit jaar een totale afgang qua outfit. Kan het volgend jaar toch alleen maar beter worden.
Slechter dan dit gaat het niet worden.
Less is bore
Dit is gedaan voor extra motivatie om hem in te ruilen voor een regenboogtrui. Overigens had het Nederlands voetbalelftal tijdens het EK 1988 ook het lelijkste, fletste shirt ooit. Dat is het enige toernooi dat ze hebben gewonnen.
Oranje is onze huiskleur en de familienaam van onze koninklijke familie. Niks aan veranderen en een paar nationale symbolen mogen intact blijven. Onze vlaggen kunnen inmiddels ook wel weer met de rode baan boven opgehangen worden.
Als Belg mag U daar van mij beslist over oordelen.
hun fietsen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zolang er nog lui als Klaver weinig empathisch zaken roepen mag van mij die vlag gewoon op zijn kop blijven.
Den Haag heeft geen flauw benul wat er buiten de linkse rijke randstad leeft.
Less is bore
Ik heb niets tegen oranje.BertL schreef: ↑15 okt 2022 20:31Oranje is onze huiskleur en de familienaam van onze koninklijke familie. Niks aan veranderen en een paar nationale symbolen mogen intact blijven. Onze vlaggen kunnen inmiddels ook wel weer met de rode baan boven opgehangen worden.
Als Belg mag U daar van mij beslist over oordelen.
Maar er is oranje en oranje.
Er is rood en rood en de huidige shirts van onze rode Duivels lijken ook nergens naar.
Ik ben ook blij dat onze renners niet in het rood rijden.
Niets mis met een beetje innoveren.
en U hoeft echt niet hoor
Laat ons ajb politiek niet betrekken met de keuze van het shirtkleurdaniel1975 schreef: ↑15 okt 2022 20:57 Zolang er nog lui als Klaver weinig empathisch zaken roepen mag van mij die vlag gewoon op zijn kop blijven.