Aii, net een bestelling geplaatst. Toch bedankt voor het delen. Ik kijk of ik misschien toch nog wat meer nodig heb
Kortingscodes
Even een mailtje dat je je code vergeten was in te vullen. Dan verrekenen ze het alsnog (mits je niet na eventueel retourneren onder de 125 uitkomt).
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Heeft er soms iemand nog een % kortingscode op alles van futurumshop?
Als ik het vrouwtje kan overtuigen zou ik vandaag een Neo Bike willen kopen.
Met de actie van vandaag bij futurum krijg je 100€ in de vorm van een waardebon, maar een % Kortingsbon (op alles) zou interessanter zijn.
Alvast bedankt!
Met de actie van vandaag bij futurum krijg je 100€ in de vorm van een waardebon, maar een % Kortingsbon (op alles) zou interessanter zijn.
Alvast bedankt!
KNZ-CQdTNfgrs schreef: ↑23 okt 2022 08:23 Heeft er soms iemand nog een % kortingscode op alles van futurumshop?
Alvast bedankt!
Dank u, maar werkt niet op de neo bikemao schreef: ↑25 okt 2022 15:10KNZ-CQdTNfgrs schreef: ↑23 okt 2022 08:23 Heeft er soms iemand nog een % kortingscode op alles van futurumshop?
Alvast bedankt!
Het is een code voor 15% op fietskleding.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
De codes van de laatste grote futurum strava challenge zijn net zondag verlopen. Er zal binnenkort vast wel weer een nieuwe starten. Mocht niemand een code voor je hebben dan kan je wellicht nog even een paar weken wachten.
Aan de andere kant, black friday komt er al snel aan. Wie weet komt er wel een actie die nog aantrekkelijker is.
Aan de andere kant, black friday komt er al snel aan. Wie weet komt er wel een actie die nog aantrekkelijker is.