Enig idee hoe je daar aan komt?Swedish Chef schreef: ↑22 apr 2022 09:25 Vandaag, 22 april bij Futurumshop 40 euro korting op de Bolt. Als je dan ook nog een kortingscode voor 25 euro hebt dan gaat er een mooi bedrag af.
Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
-
- Forum-lid
Dat zegt bij dit soort batterijtjes helaas niet zoveel…..
-
- Forum-lid
Zijn er meer mensen die na de laatste software update geen routes meer kunnen inladen?
Als je een GPX bestand vanuit bijvoorbeeld whatsapp naar Element app stuur en deze dan als route wil laden blijft hij vasthangen en geeft uiteindelijk de melding: route aanmaken mislukt.
Meer mensen die dit probleem hebben?
Als je een GPX bestand vanuit bijvoorbeeld whatsapp naar Element app stuur en deze dan als route wil laden blijft hij vasthangen en geeft uiteindelijk de melding: route aanmaken mislukt.
Meer mensen die dit probleem hebben?
Mijn Wahoo Elemnt app, load sedert vandaag, automatisch mijn ritten op naar Strava.
Tot gisteren kon ik die handmatig uploaden, vanuit de app, nu gaat dit blijkbaar automatisch en dit vind ik niet leuk ...
Volgens Google Play, is er deze ochtend een update geweest van de app .
Tot gisteren kon ik die handmatig uploaden, vanuit de app, nu gaat dit blijkbaar automatisch en dit vind ik niet leuk ...
Volgens Google Play, is er deze ochtend een update geweest van de app .
-
- Forum-lid
Ik heb vakantie dus alle tijd om even voor je te googlen wie de importeur voor Wahoo is.
2Moso
Zwarte Zee 2
3144DE Maassluis
The Netherlands
+31 10 5903070
sales@2moso.com
Graag gedaan.
2Moso
Zwarte Zee 2
3144DE Maassluis
The Netherlands
+31 10 5903070