Met deze temperaturen toch super simpel te testen of het aan je kleding ligt of niet? kan prima in korte broek nu overdag, en in lang blaas je jezelf ook niet meteen op.
Dan weet je het snel genoeg.
Verzuring door kleding
-
- Forum-lid
TS lijkt een conclusie te geven in vraagvorm. Probleem - verzuring, oorzaak - strakke broek, oplossing - compressiekousen.
Bij elke suggestie die zijn conclusie niet bevestigd komt er een verhaal. De meest nuttige tip m.i. - beenstukken van merino - wordt genegeerd.
TS stelt geen vraag. Hij wil zijn conclusie pitchen en wacht op onze bewondering en instemming.
Tenminste, zo komt het op mij over. Joh, ga lekker fietsen met compressiekousen als dat toch al je plan was. Ik neem altijd een skippybal mee op mijn rug. Tegen het maagzuur. Doen meer mensen dat?
Bij elke suggestie die zijn conclusie niet bevestigd komt er een verhaal. De meest nuttige tip m.i. - beenstukken van merino - wordt genegeerd.
TS stelt geen vraag. Hij wil zijn conclusie pitchen en wacht op onze bewondering en instemming.
Tenminste, zo komt het op mij over. Joh, ga lekker fietsen met compressiekousen als dat toch al je plan was. Ik neem altijd een skippybal mee op mijn rug. Tegen het maagzuur. Doen meer mensen dat?
-
- Forum-lid
Nou ik was meer opzoek naar bevestiging en welk materiaal of kleding ik naar moet kijken.
Compressie kleding is in iedergeval geen optie.
+1. Ik ben hier weg.Fietsgenieter schreef: ↑15 okt 2022 17:14 TS lijkt een conclusie te geven in vraagvorm. Probleem - verzuring, oorzaak - strakke broek, oplossing - compressiekousen.
hun fietsen.
-
- Forum-lid HC
Je luistert gewoon niet dat is je probleem, bevestiging ga je hier niet krijgen!Danny091283 schreef: ↑15 okt 2022 18:54 Nou ik was meer opzoek naar bevestiging en welk materiaal of kleding ik naar moet kijken.
Volgens mij heb je advies genoeg gekregen wat betreft opties om naar kleding te kijken.
Wel eens geprobeerd had niet het gewenste resultaat tegenwoordig rij ik met een aap op mijn schouders en dat werkt!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Ik ga het ook zoeken in kleding en ga wel eens wat passen bij Mantel.
Ik reageer alleen niet op alles. Ik wist ook niet dat dat moest.
Ik reageer alleen niet op alles. Ik wist ook niet dat dat moest.
Model baviaan of model penseelaapje?colnagofreak schreef: ↑16 okt 2022 08:00Je luistert gewoon niet dat is je probleem, bevestiging ga je hier niet krijgen!Danny091283 schreef: ↑15 okt 2022 18:54 Nou ik was meer opzoek naar bevestiging en welk materiaal of kleding ik naar moet kijken.
Volgens mij heb je advies genoeg gekregen wat betreft opties om naar kleding te kijken.
Wel eens geprobeerd had niet het gewenste resultaat tegenwoordig rij ik met een aap op mijn schouders en dat werkt!